et sidste kig ind i hulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

oo

businesstigger skriver:

Da jeg var til scanning mens jeg ventede Alexander så spurgte de om vi ville vide det.Vi var enige om at det ville vi gerne og de sagde de ville ikke sige det hvis de var det mindste i tvivl. De sagde at det var ganske tydeligt og pegede på en grå plet og sagde at det var testiklerne. De ku have bildt mig hvad som helst ind - for mit utrænede øje var det bestemt ikke tydeligt.

Var tilknyttet Hvidovre som er undervisningshospital så der var den egentlige scanningsdame og 1 der sku øve sig - hvis hun fik lov af os. Og selvfølgelig gjorde hun det. Det gav jo bare os ekstra skærm tid med babyen. Og da han åbenbart lå helt perfekt hentede de endnu en til at øve sig

sejt! til NF havde vi en læge der var vant til MD så kan keglede lidt rundt, men det gjorde jo overhovedet ikke noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Vidunderligeunger

eeelsker tråde som omhandler at det går dig godt (forklaring følger)...

Jeg tror det er en pige I skal have, ved ikke hvorfor, men det skal I altså Håber de næste 20 uger (som er dem som bare flyver afsted) også bare går som smurt for dig/jer... og det ER altså en baby, ikke en abekat haha..

Mht. øverste, du har oprettet en anden tråd vdr. baby.dk-drømme, og den eneste jeg har drømt om er dig, at du fik en lille pige med pagehår (guess why), som ville være lærer når hun blev stor... har drømt det et par gange, så sent som i sidste uge  

Knus Mitzie - mor om 5 dage 

Anmeld

20. maj 2010

oo

BlyViol skriver:

eeelsker tråde som omhandler at det går dig godt (forklaring følger)...

Jeg tror det er en pige I skal have, ved ikke hvorfor, men det skal I altså Håber de næste 20 uger (som er dem som bare flyver afsted) også bare går som smurt for dig/jer... og det ER altså en baby, ikke en abekat haha..

Mht. øverste, du har oprettet en anden tråd vdr. baby.dk-drømme, og den eneste jeg har drømt om er dig, at du fik en lille pige med pagehår (guess why), som ville være lærer når hun blev stor... har drømt det et par gange, så sent som i sidste uge  

Knus Mitzie - mor om 5 dage 

årh  der smeltede mit hjerte helt!

Anmeld

20. maj 2010

Mira0911

Gode billeder...

Anmeld

20. maj 2010

Mettemus

Eih, Einstein havde virkelig ret da han beviste at tid er relativt - synes det går SÅ stærkt hos dig (snart halvvejs - WTF???) og her sneeeegler tiden sig afsted

MEN! Du er så fin! Er det ikke vildt at den der lille sprællende ting på skærmen på et tidspunkt kommer ud og er en "rigtig" baby?

Anmeld

20. maj 2010

oo

Mettemus skriver:

Eih, Einstein havde virkelig ret da han beviste at tid er relativt - synes det går SÅ stærkt hos dig (snart halvvejs - WTF???) og her sneeeegler tiden sig afsted

MEN! Du er så fin! Er det ikke vildt at den der lille sprællende ting på skærmen på et tidspunkt kommer ud og er en "rigtig" baby?

haha!

jo! RET vildt!!

det er endnu mere vildt at det er et billede af noget der er INDENI min mave - det har jeg stadig svært ved at fatte

Anmeld

20. maj 2010

Riksen

Sikke en dejlig update fra dig - har tænkt på dig i dag. Godt at det hele er perfekt, så kan man jo ikke ønske sig mere.

Tillykke med det!

- Rikke

Ps. Flot mave!

Anmeld

20. maj 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

haha!

jo! RET vildt!!

det er endnu mere vildt at det er et billede af noget der er INDENI min mave - det har jeg stadig svært ved at fatte

Helt vildt!!

Var i slet ikke bare en lille smule nysgerrige da hun kunne se kønnet?

Anmeld

20. maj 2010

oo

Mettemus skriver:

Helt vildt!!

Var i slet ikke bare en lille smule nysgerrige da hun kunne se kønnet?

nul putte! et håndslag er et håndslag...selvom Søren pludselig sagde den anden dag, at HVIS nu de kom til at fortælle os det, så var det jo ikke verdens undergang

Anmeld

20. maj 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

nul putte! et håndslag er et håndslag...selvom Søren pludselig sagde den anden dag, at HVIS nu de kom til at fortælle os det, så var det jo ikke verdens undergang

Haha! Hvor er han god - det er jo så godt som "hvis du siger til så vil jeg gerne vide det alligevel"

Har du fået løst barnevognsgåden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.