et sidste kig ind i hulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

LinLin

Jeg blev kaldt Camilla

Dejligt med veloverstået MD I morgen skal vi se lille Adam for 5. og formodentlig sidste gang, inden han kommer ud til os 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

oo

KaMa skriver:

Stort tillykke med at sidste scannings-milepæl er nået. Sød lille baby med flot hoved.
Hvorfor synes jeg, at du drøner igennem ugerne og mine står stille? Giver jo ikke mening...

jeg synes altså også det går temmelig stærkt lige for tiden...men jeg kan overhovedet heller ikke fatte at Rosa HAR født og at Dorthe og Anna er lige ved

Anmeld

20. maj 2010

Low

Det er godt at høre at alt er som det skal være  .

Jeg glæder mig meget til at se nogle billeder af jeres baby når den kommer til verden . Jeg synes stadig at jeres historie er fantisk og det minder mig om at folk ikke skal opgive håbet

Anmeld

20. maj 2010

MM1987

Ej, jeg vidste slet ikke du havde Victoria rigtigt - det er lige som Rosa der hedder Monica - det er altså helt forkert

Hvor er det dejligt du bare har en helt perfekt baby i maven - SKØNT SKØNT!!

Det må være lidt vildt at tænke på at det er sidste gang i ser den lille - tror i kan lade være med at betale jer til flere scanninger??

Din mave er simpelthen SÅ fin...

Anmeld

20. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ej, jeg vidste slet ikke du havde Victoria rigtigt - det er lige som Rosa der hedder Monica - det er altså helt forkert

Hvor er det dejligt du bare har en helt perfekt baby i maven - SKØNT SKØNT!!

Det må være lidt vildt at tænke på at det er sidste gang i ser den lille - tror i kan lade være med at betale jer til flere scanninger??

Din mave er simpelthen SÅ fin...

haha, jeg HEDDER Trine..Trine Victoria min mor gav mig Trine og Victoria fik jeg ved min dåb da jeg var 13.

ja, jeg tror godt vi kan dy os...også fordi jeg synes babyerne ser hamrende uhyggelige ud på de der 3D scanninger

Anmeld

20. maj 2010

businesstigger

Tillykke med den vellykkede scanning og de fine billeder af rumpenissen.

At din moderkage ligger fortil betyder ikke andet end at der går længere tid før at man kan mærke rumpenissens spark uden på maven - den fungerer ligesom en støddæmper. Men ellers ingen betydning

Anmeld

20. maj 2010

oo

businesstigger skriver:

Tillykke med den vellykkede scanning og de fine billeder af rumpenissen.

At din moderkage ligger fortil betyder ikke andet end at der går længere tid før at man kan mærke rumpenissens spark uden på maven - den fungerer ligesom en støddæmper. Men ellers ingen betydning

ok...ja, for det var det vi kom til at snakke om bagefter. jeg kan nemlig sagtens mærke den, men Søren kan ikke mærke en pind endnu (selvom jeg nogle gange prøver at lave et spjæt med maven når han forsøger...han er dog ikke helt hoppet på den )

Anmeld

20. maj 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

ok...ja, for det var det vi kom til at snakke om bagefter. jeg kan nemlig sagtens mærke den, men Søren kan ikke mærke en pind endnu (selvom jeg nogle gange prøver at lave et spjæt med maven når han forsøger...han er dog ikke helt hoppet på den )

Han er ikke nem at narre ham Søren

Kender godt det der med at folk endten får kaldt en ved mellem navn eller begge navne. Men hellere det end et helt 3. tænker jeg. Det ville svække troværdigheden.

Havde I sagt til hende at I ikke ville vide kønnet?

Anmeld

20. maj 2010

oo

Han er ikke nem at narre ham Søren

Kender godt det der med at folk endten får kaldt en ved mellem navn eller begge navne. Men hellere det end et helt 3. tænker jeg. Det ville svække troværdigheden.

Havde I sagt til hende at I ikke ville vide kønnet?

nej...jeg havde øvet en hel tale om min skræk for manglende fosternavn og at vi ikke overhovedet ville vide kønnet, men jeg var så nervøs da vi kom ind, at jeg bare lagde mig på briksen og holdt min mund! Hun spurgte ikke overhovedet om vi ville vide det og sagde heller ikke noget da hun scannede mellem benene (jeg kneb øjnene lidt sammen der, for jeg ville virkelig ikke vide det, eller bare have en anelse om hvad det måske var)

ja, helt sikkert, i det mindste brugte hun et navn jeg rent faktisk har! lige da vi satte os i venteværelset sad der også et andet par. så kom sygeplejersken og sagde "Trine?" og så sprang vi begge to op  (det var så hende den anden de mente)

Anmeld

20. maj 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

nej...jeg havde øvet en hel tale om min skræk for manglende fosternavn og at vi ikke overhovedet ville vide kønnet, men jeg var så nervøs da vi kom ind, at jeg bare lagde mig på briksen og holdt min mund! Hun spurgte ikke overhovedet om vi ville vide det og sagde heller ikke noget da hun scannede mellem benene (jeg kneb øjnene lidt sammen der, for jeg ville virkelig ikke vide det, eller bare have en anelse om hvad det måske var)

ja, helt sikkert, i det mindste brugte hun et navn jeg rent faktisk har! lige da vi satte os i venteværelset sad der også et andet par. så kom sygeplejersken og sagde "Trine?" og så sprang vi begge to op  (det var så hende den anden de mente)

Da jeg var til scanning mens jeg ventede Alexander så spurgte de om vi ville vide det.Vi var enige om at det ville vi gerne og de sagde de ville ikke sige det hvis de var det mindste i tvivl. De sagde at det var ganske tydeligt og pegede på en grå plet og sagde at det var testiklerne. De ku have bildt mig hvad som helst ind - for mit utrænede øje var det bestemt ikke tydeligt.

Var tilknyttet Hvidovre som er undervisningshospital så der var den egentlige scanningsdame og 1 der sku øve sig - hvis hun fik lov af os. Og selvfølgelig gjorde hun det. Det gav jo bare os ekstra skærm tid med babyen. Og da han åbenbart lå helt perfekt hentede de endnu en til at øve sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.