Et sidste kig ind i hulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Jules

Tjuhl skriver:

ja, det er rigtigt, på onsdag er jeg halvvejs og så føles det lidt mere som om det nærmer sig

næææh, vi skal bare være herhjemme og lave børneværelse. altså...vi skal til københavn til min familie og vores venner og vi skal nok også til nordjylland til sørens familie, men det synes jeg ikke er RIGTIG ferie, hvis jeg skal være helt ærlig det er bare MEGA træls lige nu fordi vi begge to har eksamener, så vi sidder bare i hver sin sofa og forbereder og forbereder og huset ligner lort og man får ikke snakket så meget og babyen er ligesom bare i maven så jeg GLÆDER mig til slutningen af juni hvor vi kan koncentrere os rigtig om det her med at vi skal være en familie! dog tager vi til Horsens på lørdag og ser på en barnevogn jeg har fundet på den blå avis, så der går liiiiiidt baby i den

skal I afsted nogle spændende steder? forresten...er det ikke lidt hmm...hårdt/anderledes at være gravid 2. gang når man så også har en lille spirrevip at tage sig af udenfor maven? det tænker jeg nogle gange på, fx imorges da jeg lå og ørlede på badeværelset

Det er rigtig hårdt... Kan ikke få lov til at slappe så meget af som min krop beder mig om... Og det er ikke nemt at holde til at løfte ham og skulle op om natten til ham... Hver gang jeg læner mig ind over tremmesengen skal jeg KÆMPE for ikke at tisse i bukserne... Hihi

Men tilgengæld får han tiden til at gå Har ikke kedet mig siden jeg fik ham...Hihi. Og ja så er han jo en fantastisk dreng som giver mig lyst til at stå op om morgen

Vi skal heller ikke noget særligt. vi skal en tur i Jyllandspark zoo og i Nordsømuseet Kristian skal arbejde røven af fordi jeg ikke får nogen penge i juli fordi jeg skal på kontanthjælp Piiiv.... Og jeg syntes det er ligeså dyrt at få nummer 2 selvom man kan bruge mange af de samme ting igen....

Jeg har planlagt til punkt og prikke hvad,hvor og hvornår vi skal købe de forskellige ting... Nu mangler vi bare lige pengene... Hehe.

Det blir da dejligt med lidt "babyting tid" Håber den er ligesom du ønsker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.