Jules skriver:
Nu er vi heldigvis snart så langt at vi kan tælle ned...Hihi. Kan huske jeg begyndte fra dag 100.... Hehe.
Ej så går tiden endnu langsommer... Skal i noget særligt her i sommer?
ja, det er rigtigt, på onsdag er jeg halvvejs og så føles det lidt mere som om det nærmer sig 
næææh, vi skal bare være herhjemme og lave børneværelse. altså...vi skal til københavn til min familie og vores venner og vi skal nok også til nordjylland til sørens familie, men det synes jeg ikke er RIGTIG ferie, hvis jeg skal være helt ærlig
det er bare MEGA træls lige nu fordi vi begge to har eksamener, så vi sidder bare i hver sin sofa og forbereder og forbereder og huset ligner lort og man får ikke snakket så meget og babyen er ligesom bare i maven
så jeg GLÆDER mig til slutningen af juni hvor vi kan koncentrere os rigtig om det her med at vi skal være en familie! dog tager vi til Horsens på lørdag og ser på en barnevogn jeg har fundet på den blå avis, så der går liiiiiidt baby i den 
skal I afsted nogle spændende steder? forresten...er det ikke lidt hmm...hårdt/anderledes at være gravid 2. gang når man så også har en lille spirrevip at tage sig af udenfor maven? det tænker jeg nogle gange på, fx imorges da jeg lå og ørlede på badeværelset 
Anmeld