Er du vimmer en smerte!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

*Sofie*

Åh din stakkel ! Der er bare ikk noget værre end tandsmerter !!
Jeg har næsten lige fået fjernet en visdomstand operativt. 1 måned i total smertehelved ! Hurra for Ibumetin !
Jeg føler med dig og håber at smerterne snart forsvinder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

merichs

Zafir skriver:

Stakkels dig...!! Det lyder altså virkelig ikke særlig godt... Håber det går over, når hævelse osv. er faldet... 

Go bedring!!...

Bedøvelsen er heldigvis ved at forsvinde. Tør ikke rigtig spise før det er helt væk af frygt for at at tykke min kind og tunge i stykker

Anmeld

20. maj 2010

merichs

*Sofie* skriver:

Åh din stakkel ! Der er bare ikk noget værre end tandsmerter !!
Jeg har næsten lige fået fjernet en visdomstand operativt. 1 måned i total smertehelved ! Hurra for Ibumetin !
Jeg føler med dig og håber at smerterne snart forsvinder.

Fy for den da. Og så ligger jeg her og piver over nogle timers smerte

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

merichs skriver:

PUHA DA!! Har du haft dårlige oplevelser med tandlæger siden du drømmer sådan??

Nej, jeg tror det er pga. min tandskade, som jeg selvfølgelig var rigtig ked af, da jeg altid har passet utrolig meget på min tænder.. Jeg tror bare jeg har haft svært ved at acceptere det. Men man kan ikke se at tanden er "falsk", og behanlingerne er gået fint, så ved ikke hvad der gør mig så skidt om natten... Det er heldigvis ikke så tit mere som det har været!!

Jeg håber du slipper uden onde drømme!

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

merichs skriver:

Bedøvelsen er heldigvis ved at forsvinde. Tør ikke rigtig spise før det er helt væk af frygt for at at tykke min kind og tunge i stykker

Nej, jeg tror også du skal vente. Det er det jeg fik a vide med min tand... Netop så man ikke bider forkert!

Anmeld

20. maj 2010

*Sofie*

merichs skriver:

Fy for den da. Og så ligger jeg her og piver over nogle timers smerte

Det er eddermame i orden at ha medlidenhed med sig selv når man har fået fjernet en tand !!
Og ja, lyden af at det hele brager og knaser sidder stadig i mit hovede !! Simpelthen en forfærdelig lyd !
Min visdomstand lå ned, så efter mit tandkød var blevet skåret op, sku tandlægen skære tanden over. Dén lyd og følelsen i kæben og kraniet da tanden blev skåret over gjorde mig bare så hammer dårlig !
Ai mand, den oplevelse glemmer jeg fandme aldrig.
Sorry, jeg lige snakker om mig selv, men det hele kom lige tilbage til mig  
Håber snart du er ovenpå igen

Anmeld

20. maj 2010

merichs

*Sofie* skriver:

Det er eddermame i orden at ha medlidenhed med sig selv når man har fået fjernet en tand !!
Og ja, lyden af at det hele brager og knaser sidder stadig i mit hovede !! Simpelthen en forfærdelig lyd !
Min visdomstand lå ned, så efter mit tandkød var blevet skåret op, sku tandlægen skære tanden over. Dén lyd og følelsen i kæben og kraniet da tanden blev skåret over gjorde mig bare så hammer dårlig !
Ai mand, den oplevelse glemmer jeg fandme aldrig.
Sorry, jeg lige snakker om mig selv, men det hele kom lige tilbage til mig  
Håber snart du er ovenpå igen

Åh det kramper helt i min krop bare at læse om din omgang  Sikke et smertehelved du har været igennem.

Anmeld

20. maj 2010

merichs

kitty skriver:

Nej, jeg tror det er pga. min tandskade, som jeg selvfølgelig var rigtig ked af, da jeg altid har passet utrolig meget på min tænder.. Jeg tror bare jeg har haft svært ved at acceptere det. Men man kan ikke se at tanden er "falsk", og behanlingerne er gået fint, så ved ikke hvad der gør mig så skidt om natten... Det er heldigvis ikke så tit mere som det har været!!

Jeg håber du slipper uden onde drømme!

Håber da at dine onde drømme snart forsvinder, kan lige forestille mig hvordan det er at vågne op og ens første tanke er " er alle mine tænder her?"

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

merichs skriver:

Håber da at dine onde drømme snart forsvinder, kan lige forestille mig hvordan det er at vågne op og ens første tanke er " er alle mine tænder her?"

Ja, det er ikke så sjovt.

Min kæreste vågnede ved at jeg lå og spyttede.. Altså ikke spytklatter, men at jeg lod som om jeg spyttede ud.. Dét må ha' været sært! Og kun lidt flovt for mig

Anmeld

20. maj 2010

merichs

kitty skriver:

Ja, det er ikke så sjovt.

Min kæreste vågnede ved at jeg lå og spyttede.. Altså ikke spytklatter, men at jeg lod som om jeg spyttede ud.. Dét må ha' været sært! Og kun lidt flovt for mig

Haha sidder og griner højt nu. Altså hvad man ikke kan finde på når man sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.