Er du vimmer en smerte!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

merichs

Fanmer om jeg ikke knækkede en tand den anden aften  Så afsted det gik til tandlægen i formiddags. Han kiggede lidt på tanden og konkluderede at den ikke kunne "repareres" uden at der også skulle laves en rodbehandling  

Vi kom frem til at det bedste ville være at rive tanden ud   Tandlægen lægger så ud med at jeg skal ha et par sprøjter! NOOOOO  hader sprøjter. Men den søde assistent tager mig pænt i hånden og siger at jeg må klemme alt hvad jeg har lyst. Og så går tandlægen ellers igang med at rive og flå i tanden. Det er nok den værste lyd jeg har hørt i mit hoved. En høj knasende lyd.

Men ud kom tanden. Og så ligger jeg ellers bare her og savler lidt uhæmmet og venter på at bedøvelsen aftager.

Ville ikke noget særligt med indlægget, bare dele min smerte  God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Pia.

av din stakkel.. God bedring med tanden og dig...

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

Puha, der er ikke noget værre end behandlinger hos tandlægen!

Jeg har fået lavet en ny fortand, da jeg knækkede den gamle midt over. Det var sgu heller ikke en rar - eller billig- omgang... Jeg drømmer stadig om at mine tænder falder ud, og jeg kan spytte dem ud én for én... Dét er marreridt der vil noget!

Så jeg sender med glæde et par kram, og håber snart den fæle bedøvelse er væk. Det føles så mega underligt!

Hvilken tand var det? En kindtand?

Anmeld

20. maj 2010

Mira0911

Av for den da osse... God bedring...

Anmeld

20. maj 2010

merichs

Takker for god bedring. Der er ikke meget ved at man ikke kan styre sit mundvand  Men garanteret ganske underholdende at se på. God det kun er dyrene og mig der er hjemme

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

merichs skriver:

Takker for god bedring. Der er ikke meget ved at man ikke kan styre sit mundvand  Men garanteret ganske underholdende at se på. God det kun er dyrene og mig der er hjemme

Altid noget du kan smile lidt af det

Anmeld

20. maj 2010

merichs

Puha, der er ikke noget værre end behandlinger hos tandlægen!

Jeg har fået lavet en ny fortand, da jeg knækkede den gamle midt over. Det var sgu heller ikke en rar - eller billig- omgang... Jeg drømmer stadig om at mine tænder falder ud, og jeg kan spytte dem ud én for én... Dét er marreridt der vil noget!

Så jeg sender med glæde et par kram, og håber snart den fæle bedøvelse er væk. Det føles så mega underligt!

Hvilken tand var det? En kindtand?

Hehe det var da en grim drøm!

Ja det var den kindtand. Der går nok lidt tid før jeg husker at jeg ikke rigtig kan tygge maden i den side...

Er nok typen der helst finder noget positivt/sjovt i tingene, ellers bliver det så trist

Anmeld

20. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stakkels dig...!! Det lyder altså virkelig ikke særlig godt... Håber det går over, når hævelse osv. er faldet... 

Go bedring!!...

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

merichs skriver:

Hehe det var da en grim drøm!

Ja det var den kindtand. Der går nok lidt tid før jeg husker at jeg ikke rigtig kan tygge maden i den side...

Jeg drømmer det faktisk tit! At mine tænder knækker af og jeg kan smage blod i munden! AD!!

Ja, der går nok noget tid inden du vænner dig helt til det! Min "nye" tand føltes også mærkelig, men nu tænker jeg virkelig ikke over det!

Det skal du nok vænne dig til!

Anmeld

20. maj 2010

merichs

kitty skriver:

Jeg drømmer det faktisk tit! At mine tænder knækker af og jeg kan smage blod i munden! AD!!

Ja, der går nok noget tid inden du vænner dig helt til det! Min "nye" tand føltes også mærkelig, men nu tænker jeg virkelig ikke over det!

Det skal du nok vænne dig til!

PUHA DA!! Har du haft dårlige oplevelser med tandlæger siden du drømmer sådan??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.