Hvor sparker din baby dig :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

saxa

Her holder lillemanden pt. fest i hele venstre side.. Og det er der han oftest fester.. Mærker spark/slag ved ribbenene og hele vejen ned.. Nogle gange kommer der lige et puf i højre side.. Men han er altså mest vild med venstre.. Det var hans storesøster også dengang hun boede der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

merichs

Alfepigen markerer sig for det meste i venstre side. Jeg er overbevist om at hun bliver thaibokser lige som sin mor

Anmeld

20. maj 2010

silden85

det vil jeg glæde mig til at jeg kan mærke

Anmeld

20. maj 2010

Low

Det er så dejligt at mærke sit barn  .

Jeg mærker min drengs arme ude i siderne og hans ben oppe i toppen men han rammer ikke mine ribben mere men bevægelserne er meget kraftige synes jeg , så jeg ved ikke om det er fordi maven er kommet lidt ned af . Jeg kan også mærke når har køre sit hoved rundt nede i bunden, det kan godt føles som om han er ved at kravle ud og det giver en godt jag som gør lidt ondt .

Hilsen Ditte, 36+2

Anmeld

20. maj 2010

Ansemusen

Vores dreng har længe ligget med fødderne ud i venstre side, så det er der han sparker og så bokser han med hænderne nedad så jeg får nogle ordentlige stød!

Anmeld

20. maj 2010

bette

hehe synes det er enormt sjovt.. men når jeg ligger i sengen på siden så sparker hun ned i madressen.. det kilder helt vildt

Anmeld

20. maj 2010

Alberts/

her spiller lillemanden mest fodbold i højre side, og har ramt mine ribben et par gange, men når man ligger i badet er det ligesom han svømmer som en delifin sån at kroppen kører  fra højre til venstre side og tilbage igen, så han tager sig også nogle baner i sin lille svømmehal(;

Anmeld

20. maj 2010

Liljesilas

Daisy skriver:

Bare for sjov

Jeg sidde her og nyder min meget aktive baby, der synes at have arme og ben allevegne. Så var det jeg kom i tanker: hvor sparker jeres baby nu?

Min sparker ned imod lysken og ja nogle gange tænker jeg om, mon det snart stikker et ben ud igennem 'fødegangen' med den kraft det lægger i sparket.

Sjov tråd - min dreng sparker mig meget i højre side og ellers ligger han sig lige pludselig i den ene side (det ser ihvertfald sådan ud) Så er det som om den ene side er mega stor Men han har vist lagt sig fast, så ved ikke om han stadig kan vende sig i maven..

Anmeld

20. maj 2010

oo

jeg er begyndt at mærke deciderede bonk nu, hvor det før mere var en skvulpen. og det har været ned mod ja...som du kalder det, fødestedet eller lige bag "tissekonen". men idag til Md fik vi at vide at den ligger med benene dernede, så det passer nok meget godt, for det er en spjætte-pjevs vi har, der har MEGET aktive ben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.