Hvor sparker din baby dig :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.395 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Daisy

Bare for sjov

Jeg sidde her og nyder min meget aktive baby, der synes at have arme og ben allevegne. Så var det jeg kom i tanker: hvor sparker jeres baby nu?

Min sparker ned imod lysken og ja nogle gange tænker jeg om, mon det snart stikker et ben ud igennem 'fødegangen' med den kraft det lægger i sparket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

misslea

Daisy skriver:

Bare for sjov

Jeg sidde her og nyder min meget aktive baby, der synes at have arme og ben allevegne. Så var det jeg kom i tanker: hvor sparker jeres baby nu?

Min sparker ned imod lysken og ja nogle gange tænker jeg om, mon det snart stikker et ben ud igennem 'fødegangen' med den kraft det lægger i sparket.

hihi...

Jamen jeg har en MEGET aktiv lille tøs derinde, der virkelig også kan gøre opmærksom på sin eksistens... (dejligt!!)

Jeg er 20+3 henne, men mærker hende allerede flere gange om dagen!! Min moderkage ligger foran, så derfor mærker jeg hende for det meste dybt inde i mig... hvis du forstår?? Det er ofte langt nede i underlivet og lige under navlen....!! Men ja... heheh, jeg føler også, at hun har arme og ben alle vegne...

Da vi var til scanning her i sidste uge, sagde jordemoderen også til os, at hun sjældent havde set en SÅ aktiv baby... så det skal nok blive sjovt, når hun bliver endnu større derinde og pladsen bliver mere trang... heheh!!!

mange  fra Lea

Anmeld

20. maj 2010

lululupo

Daisy skriver:

Bare for sjov

hun møver mere og overalt....

Anmeld

20. maj 2010

trine3112

Alt fra under ribben til ned i lysken. Der kartes rundt derinde og det er herligt. Især når jeg sidder til et kedeligt møde og hun er vågen

/Trine

Anmeld

20. maj 2010

tb

min pige har lagt sig med hovedet nedad og har egentlig gjort det længe snart.. så hun skubber konstant med ryggen i højre side og slår og sparker løs i venstre side  har os en meget aktiv pige i maven.. hehe..

Anmeld

20. maj 2010

kettner

Min lille MEGET aktive dreng, har lagt sig med hovede ned af.

Mine hofter og riben , de er super fede og sparke og møve sig ind til

Det gør da også lidt ondt, men det er super dejligt og mærke ham

Camilla 34+6

Anmeld

20. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså LIGENU; så har hun totalt fest i venstre side... Altså helt oppe fra under ribbenene og helt ned til bunden, så det næsten føles som om balderne blafrer hehe...

Det er helt utrolige fester hun kan holde på så lidt plads...

Anmeld

20. maj 2010

Jibbe

I nogle uger har jeg kun mærket noget i højre side... jeg kan ikke helt finde ud af hvordan han ligger, men der er spark ned mod lysken og spark/slag helt ud mod højre side... og så har han bare været SUPER aktiv igår... tror hans længste pause var på 1½-2 timer ellers var der bare gang i ham hele tiden

Glæder mig til at jeg skal til jordemoder her kl 14 så hun kan fortælle hvordan ligger og hvor stor han er ved at være...

Til sidst siger han hej til jer, med et spark/slag lige over navlen i højre side

Anmeld

20. maj 2010

FrkLarsen

Idag har hun ikke været så aktiv endnu.

Men nat ville hun bestemt godt ligge og møve sig i højre side af maven, hvilket gjorde min mave helt detform 

Kan prøve at vedhæfte et billede, var så heldig at få et billede af det

Kamilla 28+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2010

Bolette

Det er jo den mest fantastiske følelse at mærke ens baby inde i sig 

Jeg har mærket vores basse hver dag de sidste 3 dage ca. - det er så dejligt!! Han kommer med små spark/puf lige under navlen 

Han er mest aktiv om formiddagen og når jeg er gået i seng.. Jeg har ikke rigtig mærket ham i dag, men det kommer nok. Moderkagen ligger ud mod min mave, så det er kun de kraftige spark jeg kan mærke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.