Nogen der følger med i One Tree Hill sæson 6?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Jeg ser det online på surfthechannel, og da man ikke downloader noget så burde det vist være lovligt, men det kan de vist ikke helt blive enige om.. 

Tak, Jane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Tak, Jane

Velbekomme, det kan godt være lidt besværligt at komme ind på i starten fordi man ikke kender det, men du skriver den serie du gerne vil se i search feltet, og ude til højre kommer så nogle kategorier frem, du skal finde den der hedder television, og derunder skulle serien gerne stå, så skal man ind på serien og vælge hvilken video man vil se (watch this video) megavideo fungere godt (for det meste, men man kan kun se 72 min af gangen, så skal man vente en time og kan så se igen) du skal ikke tage dig af at der kommer et nyt vidue med reklamer, det lukker du bare ned..  men pas på for der er godt nok mange serier derinde.. 

Anmeld

19. maj 2010

A.

N&J skriver:

Jeg ser det online på surfthechannel, og da man ikke downloader noget så burde det vist være lovligt, men det kan de vist ikke helt blive enige om.. 

kan ikke rigtigt hitte ud af den..skal man dowlande det eller kan man se det der?

Anmeld

19. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Velbekomme, det kan godt være lidt besværligt at komme ind på i starten fordi man ikke kender det, men du skriver den serie du gerne vil se i search feltet, og ude til højre kommer så nogle kategorier frem, du skal finde den der hedder television, og derunder skulle serien gerne stå, så skal man ind på serien og vælge hvilken video man vil se (watch this video) megavideo fungere godt (for det meste, men man kan kun se 72 min af gangen, så skal man vente en time og kan så se igen) du skal ikke tage dig af at der kommer et nyt vidue med reklamer, det lukker du bare ned..  men pas på for der er godt nok mange serier derinde.. 

Jane... Du er min helt. Jeg ser One Tree Hill right now!

Kram L.

Anmeld

19. maj 2010

Ox.

N&J skriver:

Det er da season 7 der lige er afsluttet,.. 

HOV, det var ski' da også det jeg mente haha

Anmeld

19. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Jane... Du er min helt. Jeg ser One Tree Hill right now!

Kram L.

tror egentlig det er godt der er tidbegrænsninger på.. 

Anmeld

19. maj 2010

N&J

A. skriver:

kan ikke rigtigt hitte ud af den..skal man dowlande det eller kan man se det der?

Du kan downloade det, men det behøver du ikke, du skal bare trykke på det der hedder watch here/eller now.. ellers så skriv, så skal jeg nok få dig guidet igennem.. 

Anmeld

20. maj 2010

tb

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er en bandit og ser de nye afsnit dagen efter de kommer frem i USA, så jeg har lige set finaleafsnittet af sæson 6, og Lucas og Peyton er ikke med fordi de ikke kunne forhandle deres kontrakter om ..

Men det er en vanvittig spændende sæson! Finaleafsnittet igår var forfærdelig spændende, kan slet ikke vente til næste!

kan man se dem på en side på nettet eller skal man lidt andre veje for at kunne se dem??  er selv stor stor fan!!!!

Anmeld

20. maj 2010

A.

N&J skriver:

Du kan downloade det, men det behøver du ikke, du skal bare trykke på det der hedder watch here/eller now.. ellers så skriv, så skal jeg nok få dig guidet igennem.. 

TAKKER synes bare at det hakker hekt vild så jeg kun ikke se noget

Anmeld

20. maj 2010

molle85

kan i ikke sende et direkte link til serien?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.