Nogen der følger med i One Tree Hill sæson 6?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.201 visninger
35 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

smokin

Og synes den er begyndt at blive lidt kedelig? Eller er det bare mig?

Og hvor er Lucas og Peyton?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Malene76

Hej..

Ja er hooked. Fed serie, men ja det er da krise at Peyton og Lucas ikke er med. Der er ikke så meget feldt over intrigerne som der plejer. Men hånger ved og ser hvad der sker.

MVH Malene

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

ELSKER DEN SERIE men må se den på box da jeg ikke kan tage den kanal her 

Anmeld

19. maj 2010

misslea

jeg eeeeeeeeeelsker den serie... har alle sæsonerne og har nydt HVERT et afsnit!!! Glæder mig til barsel. hvor jeg håber på at få tid til at se den forfra... heheh!!

men ja... Det er mega øv, at Peyton og Lucas ikke er med i den nyeste sæson... syn's jo klart at selve synes af Lucas er hele serien værd...  men håber, at de vender tilbage senere, selvom jeg tvivler!!!

Hilsen fra Lea 20+2

Anmeld

19. maj 2010

Ox.

Jeg er en bandit og ser de nye afsnit dagen efter de kommer frem i USA, så jeg har lige set finaleafsnittet af sæson 6, og Lucas og Peyton er ikke med fordi de ikke kunne forhandle deres kontrakter om ..

Men det er en vanvittig spændende sæson! Finaleafsnittet igår var forfærdelig spændende, kan slet ikke vente til næste!

Anmeld

19. maj 2010

Prinsessens'Mor<3

Hvornår biver de sendt?
Elsker den serie!!!

Anmeld

19. maj 2010

Prinsessens'Mor<3

MaleneS skriver:

Hvornår biver de sendt?
Elsker den serie!!!

Ingen der kan svare på hvor og
hvornår de kommer i tv?

Anmeld

19. maj 2010

N&J

Ja jeg har så set season 7 og ja tænkte også i starten at det var lidt fladt at se den uden Lucas, men men men det bliver bedre, jeg er stadig ikke lige så hooket som jeg var før.. men uh ha her til sidst.. tingene udvikler sig og jeg kan næsten ikke vente til season 8 begynder til sep.. 

Anmeld

19. maj 2010

N&J

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er en bandit og ser de nye afsnit dagen efter de kommer frem i USA, så jeg har lige set finaleafsnittet af sæson 6, og Lucas og Peyton er ikke med fordi de ikke kunne forhandle deres kontrakter om ..

Men det er en vanvittig spændende sæson! Finaleafsnittet igår var forfærdelig spændende, kan slet ikke vente til næste!

Det er da season 7 der lige er afsluttet,.. 

Anmeld

19. maj 2010

smokin

Sussie&Lilje skriver:

Øhh jeg mente så faktisk sæson 7 haha!! tror jeg har trykket forkert.

Men jeg ser dem også fra USA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.