Kære Alle I fantastiske mennesker...
Tusind tak for alle jeres meget søde hilsner til min store weekend...
Alt forløb lige som det skulle (desværre lidt afbud i sidste øjeblik pga. sygdom, men det er jo hvad der kan ske...) maden var super lækker, folk var glade alle kunne tale sammen og jeg blev fejret som kun jeg havde turde drømme om. 3 søde og sjove sange var lavet til mig, flotte taler og dejlige veninder, venner og familie som gjorde alt for at få denne dag til at blive god og hyggelig...
Jeg fik en masse gode og lækre gaver, penge (i det hele 5300,-), gavekort(1200,-), Jadóre duft, lysestager og flotte Dyrberg/kern smykker.
så jeg kan virkelig ikke klage... - SKØN AFTEN/NAT MED DEJLIGE MENNESKER....
Jeg var den sidste oppe sammen med min kusines mand og en god ven og gik i seng klokken 6.30 - havde en masse overnattende gæster rundt omkring i hele huset, så da klokken var 08.20 stod jeg op igen stadig pænt halvfuld... (det var nok alle de body tequilaer, der stadig mindede mig om nattens fuldskab ;) )
Fredag blev jeg jo tattoveret med en veninde (heiberg - her inde fra) det gik fint - en smule av, men ellers fint og det er blevet så flot (billede senere).... og vi hyggede med lidt mad bagefter.
Så hele weekenden har været travl men super god....
Knus fra Pia, som nu rigtig er 30 år... ;)
Anmeld