Vil da bare lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.987 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

Pia.

ønske alle en fantastisk weekend...

Her er der nok at se til.... Bliver hentet af min veninde om lidt, så skal vi ned og tusses 8D og hygge med lidt mad bagefter...

I går fik vi sat telt op og jukeboksen, servicen m.m er kommet, så nu mangler jeg bare en masse glade dejlige gæster i morgen aften, så er der vist styr på det hele... - For I morgen er jo den dag jeg har planlagt i snart 6 mdr. nemlig festen til min 30 års fødselsdag...:P

GOD WEEKEND TIL ALLE

Knus fra Pia(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Stumpen

Du må ogs have en rigtig god weekend og en kanon uforglemmelig fest i morgen...
Pas nu på de våde vare ;)
(H) Anja..

Anmeld

13. juni 2008

Honningblomst

Rigtig dejlig weekend og god fest...gid vejret må være med jer...og god tusning....;)
Knus Eva..som også får en hektisk weekend...men det er nu ikke så tosset igen...;)

Anmeld

13. juni 2008

Tullebobs

Hej søde Pia

Rigtig god fest - glæder mig til at høre mere om det. Og pøj pøj med tatoveringen - husk billeder ;)

(H) fra st som for en gang skyld kan slappe af og nyde weekenden med familien:D

Anmeld

13. juni 2008

SaNiNa

Håber du får en rigtig rigtig god fest i morgen og regnen vil gå uden om jer...

jeg skal bare på arbejde hele weekenden fra 7-15 øvbøv men pengene er jo gode nok...

rigtig god weekend til jer alle sammen...

(H)Sanne

Anmeld

13. juni 2008

rlyn

Håber du får en fantastisk fest 8D8D8D
Glæder mig til at høre mere om tatoveringen. Hvad har du fået lavet?

Knus
Rikke(H)(H)(H)

Anmeld

13. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jamen tak og i lige måde :D Håber det gik godt hos "tush-manden", og du må have en dejlig dag i morgen :P Glæder mig til at høre om festen (for jeg regner med du fortæller lidt om den på mandag ;) )

(H)

Anmeld

13. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Pia..

jeg håber at du får en rigtig god fest i morgen, glæder mig til at høre om det efter weekenden :)
Og held og lykke hos tatovøren, jeg håber at det bliver rigtig flot, men med det flotte motiv du havde valgt, skal det nok blive rigtig godt... ;)

Knus fra Camilla.

Anmeld

13. juni 2008

st

Kære Pia.

Rigtig god fest i morgen. Jeg håber det bliver godt, og at du har gode historier til os, når det er ovre.

st

Anmeld

15. juni 2008

Doktor Doolittle

PiaR skriver:

ønske alle en fantastisk weekend...

Her er der nok at se til.... Bliver hentet af min veninde om lidt, så skal vi ned og tusses 8D og hygge med lidt mad bagefter...

I går fik vi sat telt op og jukeboksen, servicen m.m er kommet, så nu mangler jeg bare en masse glade dejlige gæster i morgen aften, så er der vist styr på det hele... - For I morgen er jo den dag jeg har planlagt i snart 6 mdr. nemlig festen til min 30 års fødselsdag...:P

GOD WEEKEND TIL ALLE

Knus fra Pia(H)

Kære Pia

Jeg håber I alle havde en fantastisk fest og at I alle har ondt i håret i dag, på den gode måde :))(L)

(H) fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.