sivende fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

smokin

Chatarina skriver:

ja men det er ikke tis. det kan jeg mærke. men måske er det bare min fede krop der sveder helt vildt så det kan mærkes som om det løber ud. ha ha

haha - det kan jo også være udflåd... og det er der vel egentlig ikke noget galt i.. bare TRÆLS!

De har i hvert fald sådan en test på fødegangen de kan give dig... Der må bare ikke komme det der gel i skeden hvis de scanner dig INDEN... så skal man vente 24 timer - taler af bitter erfaring!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

ChatH

Zette skriver:

haha - det kan jo også være udflåd... og det er der vel egentlig ikke noget galt i.. bare TRÆLS!

De har i hvert fald sådan en test på fødegangen de kan give dig... Der må bare ikke komme det der gel i skeden hvis de scanner dig INDEN... så skal man vente 24 timer - taler af bitter erfaring!!

He he uha ja man gør sig nogen erfaringer

men har nu snakket med fødegangen og de sagde jeg skulle tage et bind på og se tiden an men hvis det blev værre skulle jeg ringe igen og så ville de scanne mig. så det er jo godt nok

Tålmodighed er en dyd. tak for støtten

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Da jeg troede vandet var begyndt at sive ringede jeg til fødegangen midt om natten. De var rigtig søde!

Anmeld

19. maj 2010

oo

hmmm...interessant tråd! jeg har følt mig "våd i trussen" i længere tid...mange uger faktisk, men læste jo at man havde øget udflåd og så skal jeg jo tisse hele tiden. jeg synes bare jeg tørrer og tørrer mig efter toiletbesøg og selvom papiret er knastørt når jeg rejser mig, så kommer der et lille "blob" bagefter når jeg har trukket bukserne op af noget "vådt"...hmm....

kan de se om fostervandet siver/ at der er alt for lidt ved MD scanningen? den skal jeg til imorgen nemlig...

Anmeld

19. maj 2010

Karo

Chatarina skriver:

Hej alle, nogen de rhar prøvet sivende forstervand? og hvor meget skal det være? Har igår og idag følt mig våd i trusserne (undskyld alt det klamme)!! og har netop lige snakket med en mega sur gammel jordemoder på hospitalet. hun vidte virkelig ikke hvad det var og det kunne jo være både det ene og det andet.

Nåh undskyld jeg ringer ved ikke om jeg skal ringe til fødegangen og høre hvad de siger?

HJÆLP!

Hej Søde

Hvor er det dog længe siden.

Jeg prøvede også det med at være meget våd forneden, men her var det udflåd. Det kan godt blive så tyndt flydende at man tror det er vandet er siver ud. Men godt du fik ringet til hospitalet, for hvis det er vandet må de jo gøre et eller andet.

Katja

Anmeld

19. maj 2010

Muffinmus

tja, den generelle regel er et alm bind der er tykt og meget tungt efter 30-60 min...

Mit gik i sjatter, ikke i et plask, men der kom mest når jeg gik fordi så kunne hovedet bevæge sig.

Langt de fleste der TROR det måske kunne være vandet, ja der er det i det fleste tilfælde urin der kommer uden at man kan mærke det eller vandigt udflåd.

Næsten alle ved hvornår vandet er gået, kun enkelte er reeelt i tvivl:-)

Anmeld

19. maj 2010

oo

MariaE skriver:

tja, den generelle regel er et alm bind der er tykt og meget tungt efter 30-60 min...

Mit gik i sjatter, ikke i et plask, men der kom mest når jeg gik fordi så kunne hovedet bevæge sig.

Langt de fleste der TROR det måske kunne være vandet, ja der er det i det fleste tilfælde urin der kommer uden at man kan mærke det eller vandigt udflåd.

Næsten alle ved hvornår vandet er gået, kun enkelte er reeelt i tvivl:-)

det handler ikke om om vandet er gået...det handler om om det siver for tidligt - meget for tidligt

Anmeld

19. maj 2010

Anne85

Tja... mit vand gik om natten... vågnede ved at mine trusser var helt våde, og ringede straks til fødegangen hvor jeg også fik beskeden om, at jeg skulle tage et bind på og blev det fyldt var det fostervand og ellers havde jeg nok bare tisset i bukserne... men der kom altså ikke mere vand - men det har hundrede procent sikkert været fostervandet der så småt begyndte at sive for min søn er født nogle timer efter.... så jeg tror ikke altid man kan bruge reglen med et fyldt bind  

Synes du skal ringe til fødegangen...

Anmeld

19. maj 2010

ChatH

Tusinde tak for jeres indlæg. jeg snakkede med fødegangen og de sagde at man burde kunne se en rigtig våd plet i ens bukser og ikke kun våd i underbukserne hvis det var sivende fostervand. dog sagde de at eg skulle prøve med et bind og ellers ringe igen hvis jeg syntes det blev mere.

thjul man kan sagtens se mængden af fostervand til din scanning i morgen Krydser for at alt er som det skal være. og selvfølgelig er det det.

De sagde at det øget udflåd var det mest normale og man godt kunne føle sig våd så det er nok bare det. mit bind var i hvert fald ikke vådt efter en time.

Knus

Anmeld

19. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Chatarina skriver:

Tusinde tak for jeres indlæg. jeg snakkede med fødegangen og de sagde at man burde kunne se en rigtig våd plet i ens bukser og ikke kun våd i underbukserne hvis det var sivende fostervand. dog sagde de at eg skulle prøve med et bind og ellers ringe igen hvis jeg syntes det blev mere.

thjul man kan sagtens se mængden af fostervand til din scanning i morgen Krydser for at alt er som det skal være. og selvfølgelig er det det.

De sagde at det øget udflåd var det mest normale og man godt kunne føle sig våd så det er nok bare det. mit bind var i hvert fald ikke vådt efter en time.

Knus

Jeg kom til 4 ekstra scanninger pga for lidt fostervand, det skyldtes at det sev fra ca. uge 32. Min datter blev født i 35+2. Jeg var kun våd i trusserne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.