sivende fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.111 visninger
24 svar
1 synes godt om
19. maj 2010

ChatH

Hej alle, nogen de rhar prøvet sivende forstervand? og hvor meget skal det være? Har igår og idag følt mig våd i trusserne (undskyld alt det klamme)!! og har netop lige snakket med en mega sur gammel jordemoder på hospitalet. hun vidte virkelig ikke hvad det var og det kunne jo være både det ene og det andet.

Nåh undskyld jeg ringer ved ikke om jeg skal ringe til fødegangen og høre hvad de siger?

HJÆLP!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Hej alle, nogen de rhar prøvet sivende forstervand? og hvor meget skal det være? Har igår og idag følt mig våd i trusserne (undskyld alt det klamme)!! og har netop lige snakket med en mega sur gammel jordemoder på hospitalet. hun vidte virkelig ikke hvad det var og det kunne jo være både det ene og det andet.

Nåh undskyld jeg ringer ved ikke om jeg skal ringe til fødegangen og høre hvad de siger?

HJÆLP!

hej søde

lang tid siden!! jeg håber i har det godt, og at i har fået lidt ro på ude i huset...

min svigerinde har en veninde, som hver morgen var våd i trusserne.... hun blev ikk taget seriøst af lægen, men kom på fg og det VAR sivende fostervand...

for at få ro i sindet ville jeg ringe til FG....

jeg krydser fingre for at alt er som det skal være (og selvfølgelig er det det!)

knus

Anmeld

19. maj 2010

2721

Jeg fik at vide jeg skulle tage et bind på og hvis det inden for en time var helt vådt og ikke lugte af urin skulle jeg ringe til fødegangen

Anmeld

19. maj 2010

ChatH

ka-ri-na skriver:

hej søde

lang tid siden!! jeg håber i har det godt, og at i har fået lidt ro på ude i huset...

min svigerinde har en veninde, som hver morgen var våd i trusserne.... hun blev ikk taget seriøst af lægen, men kom på fg og det VAR sivende fostervand...

for at få ro i sindet ville jeg ringe til FG....

jeg krydser fingre for at alt er som det skal være (og selvfølgelig er det det!)

knus

Hej Søde, ja det er længesiden, jo tak alt er fint her til trods for for mange plukveer og nu det andet- man kan bare ikke bygge hus når man er gravid selvom jeg tror det!!

Men ja hører også bare tit at folk ikke bliver taget seriøst det gjorde hende jordemoderen heller ikke. men synes måske også bare det er lidt pinligt at ringe til fødegangen nu når jeg lige har snakket med jordemoderen??

knus

Anmeld

19. maj 2010

ditdot

Tror at der er noget med at de inde på fødegangen tjekker om det er fostervand der siver...synes absolut at du skal ringe ind, lad dig ikke spise af med en sur jordemoder som har en dårlig dag.

Knus herfra

Anmeld

19. maj 2010

smokin

Chatarina skriver:

HJÆLP!

Du kan sagtens gå og tisse lidt i bukserne fordi baby presser - det gør jeg jeg troede nemlig også det var fostervand. de kan på fødegangen lave en test (ligesom en graviditetstest) i din urin og se om det er fostervand.

Anmeld

19. maj 2010

ChatH

2606peanut skriver:

Jeg fik at vide jeg skulle tage et bind på og hvis det inden for en time var helt vådt og ikke lugte af urin skulle jeg ringe til fødegangen

Hej ja det har jeg også hørt men har derimod også hørt at andre ikke kan fylde et bind men at det stadig er sivende fostervand. åh det er svært...

Anmeld

19. maj 2010

ChatH

Zette skriver:

Du kan sagtens gå og tisse lidt i bukserne fordi baby presser - det gør jeg jeg troede nemlig også det var fostervand. de kan på fødegangen lave en test (ligesom en graviditetstest) i din urin og se om det er fostervand.

ja men det er ikke tis. det kan jeg mærke. men måske er det bare min fede krop der sveder helt vildt så det kan mærkes som om det løber ud. ha ha

Anmeld

19. maj 2010

ChatH

ditdot skriver:

Tror at der er noget med at de inde på fødegangen tjekker om det er fostervand der siver...synes absolut at du skal ringe ind, lad dig ikke spise af med en sur jordemoder som har en dårlig dag.

Knus herfra

tak tror jeg vil give det et forsøg de kan vel ikke andet end at blive sure tak for svar..

Anmeld

19. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Hej Søde, ja det er længesiden, jo tak alt er fint her til trods for for mange plukveer og nu det andet- man kan bare ikke bygge hus når man er gravid selvom jeg tror det!!

Men ja hører også bare tit at folk ikke bliver taget seriøst det gjorde hende jordemoderen heller ikke. men synes måske også bare det er lidt pinligt at ringe til fødegangen nu når jeg lige har snakket med jordemoderen??

knus

du skal overhovedet ikke bekymre dig om hvad de måtte tænke om dig... for det kan du ikk bruge til noget!

ring du bare til FG, og få det tjekket så du ikke går og bekymrer dig.... du har ikke brug for flere bekymringer:0)

ja, man vil bare gerne det hele... husk nu at passe på dig :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.