Update på Min Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hejsa, har selv i  den seneste periode pludselig haft problemer med at teste pos. med ÆL tests, og jeg har haft min æl alligevel (fået tjekket ved gyn. fordi hun var sød at gøre det)

Nu er jeg skiftet over til Clearblue digital. Ja det er desværre en del dyrere, men så ved jeg det virker uden tvivl.  Måske stavtests kan gøre det?  Måske det var en ide at prøve? Synes bare lige du skulle vide at vi er flere som har samme problem, garvede som nye brugere af ÆL tests... Håber det går i orden for dig. Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

dithmer

VNB skriver:

en skam du ikke har en fra i forgårs, for det virker til at den har været 100 % positiv der ud fra hvordan stregen er mere utydelig idag.

Håber det er lykkes jer!   Det er jo dagene OP til ægløsning der rigtig skal hygges igennem på lagnerne, der burde chancerne vist være bedst

knus

Den røde streg for positiv test skal helst være MERE rød end den anden men de tests snyder.

Jeg har selv prøvet at tage dem en hel måned uden udsving. Den dag vores lille fis i maven blev undfanget var testen som din var igår.

Prøv dig frem

Anmeld

20. maj 2010

VNB

dithmer skriver:

Den røde streg for positiv test skal helst være MERE rød end den anden men de tests snyder.

Jeg har selv prøvet at tage dem en hel måned uden udsving. Den dag vores lille fis i maven blev undfanget var testen som din var igår.

Prøv dig frem

Det er altså ikke mig som er tråd starter...  bare lige så du ved det

og du har HELT ret i at den første streg skal være mere rød en kontrol stregen før man siger at den er 100% positiv.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.