Update på Min Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Miss.Sunshine

Har taget en ny test i dag og jeg syntes ikke den er magen til den anden, betyder det så æl har været der eller?? Havde ondt i maven i går. Det stak og det nev, kan det ha været æl?

Billede 1 er æl test fra i går, billede 2 er fra i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

VNB

Miss.Sunshine skriver:

Har taget en ny test i dag og jeg syntes ikke den er magen til den anden, betyder det så æl har været der eller?? Havde ondt i maven i går. Det stak og det nev, kan det ha været æl?

Billede 1 er æl test fra i går, billede 2 er fra i dag

en skam du ikke har en fra i forgårs, for det virker til at den har været 100 % positiv der ud fra hvordan stregen er mere utydelig idag.

Håber det er lykkes jer!   Det er jo dagene OP til ægløsning der rigtig skal hygges igennem på lagnerne, der burde chancerne vist være bedst

knus

Anmeld

19. maj 2010

Neki

Jeg synes altså også den ser mere positiv ud i går, end i dag. Prøv at søg på tråden "sådan ser en positiv æl-test ud". Der har jeg sat et billede ind af hvordan mine æl-tests ser ud når de er positive.

Knus Neki

Anmeld

19. maj 2010

Mutti2B

VNB skriver:

en skam du ikke har en fra i forgårs, for det virker til at den har været 100 % positiv der ud fra hvordan stregen er mere utydelig idag.

Den hopper jeg lige med på

Anmeld

19. maj 2010

Miss.Sunshine

Den fra i går er den eneste der har været positiv eller i hvert fald så tæt på.

Der var jo nogen der mente den ikke var og andre der sagde at deres også så sådan ud og de blev gravide.

Den fra i dag er magen til alle de andre,det var kun den i går der var mere tydelig.Men ved det ikke. Måske får jeg bare ikke ægløsning

Anmeld

19. maj 2010

Miss.Sunshine

VNB skriver:

Håber det er lykkes jer!   Det er jo dagene OP til ægløsning der rigtig skal hygges igennem på lagnerne, der burde chancerne vist være bedst

knus

hehe det med "lagen gym" har vi overholdt. Hver dag siden dag 10 i cyklus*GGG* Så på det område er jeg vist dækket ind

Anmeld

19. maj 2010

VNB

Miss.Sunshine skriver:

hehe det med "lagen gym" har vi overholdt. Hver dag siden dag 10 i cyklus*GGG* Så på det område er jeg vist dækket ind

Så er der jo ikke andet tilbage end at håbe!

Skal ikke kunne sige om du havde ægløsning igår... når jeg tog ÆL-test og de var positive var den første streg altid mere tydelig end kontrol stregen, og mener også at der står i brugsanvisningen at det er sådan man er 100 % på ÆL. Men måske producerer du bare mindre af det hormon og så kan din test fra igår jo sagtens have vist helt rigtigt

blir ihvertfald spændende at høre om en 14 dages tid hvad resultatet af det hårde arbejde blev

Anmeld

19. maj 2010

Mutti2B

Miss.Sunshine skriver:

Den fra i går er den eneste der har været positiv eller i hvert fald så tæt på.

Der var jo nogen der mente den ikke var og andre der sagde at deres også så sådan ud og de blev gravide.

Den fra i dag er magen til alle de andre,det var kun den i går der var mere tydelig.Men ved det ikke. Måske får jeg bare ikke ægløsning

Det kan altså også være testene. Jeg vil anbefale stavene istedet for stimlerne. Jeg synes de kan være lidt tricky. Jeg skal insemineres snart og til samtalen på klinikken anbefalede hun mig at bruge stav-teste. Så jeg investerer i hele svineriet . Strimmelteste (dem har jeg nu) en gang i døgnet i dagene op til der så begynder at vise sig to streger, derefter stavtest 2 gange om dagen og så tror jeg også at jeg køber clearblue digital. Det er lidt vanvittigt, I know. Men jeg vil bare være 100% sikker.

Anmeld

19. maj 2010

Prinsessens'Mor<3

Jeg vil lige vise hvordan en Positiv
ÆL test kan se ud..
Det er meningen at kontrolstegen,
altså den streg der er tættest på det
grønne skal værre lige så tydlig eller
mindre tydlig end test stregen..
Teststregen er der for det meste altid,
men den må ikke være mindre tydlig
end kontrolstregen..
Dem der har sagt at deres teste også
så sådan ud og de blev gravide, har
sikker ikke haft Æl der men på et andet
tidspunkt..
Håber det gav mening..
Held og lykke med Projekt Baby..

- MaleneS   der har prøvet i 10 mdr
uden held og kun har testet en positiv
æl test..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2010

Kløver

MaleneS skriver:

Jeg vil lige vise hvordan en Positiv
ÆL test kan se ud..
Det er meningen at kontrolstegen,
altså den streg der er tættest på det
grønne skal værre lige så tydlig eller
mindre tydlig end test stregen..
Teststregen er der for det meste altid,
men den må ikke være mindre tydlig
end kontrolstregen..
Dem der har sagt at deres teste også
så sådan ud og de blev gravide, har
sikker ikke haft Æl der men på et andet
tidspunkt..
Håber det gav mening..
Held og lykke med Projekt Baby..

- MaleneS   der har prøvet i 10 mdr
uden held og kun har testet en positiv
æl test..

ja, den er meget positiv, mine når de var positive var de for det meste som billede nr 1. Er det din første positive fordi du først er begyndt at bruge ÆL teste nu ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.