et sensibel lille pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Neeej hvor fantastisk, hvis hun har ret. Og det kunne det jo virkeligt tyde på. Jeg håber at øvelserne vil gøre en forskel.
Vildt at de sådan "glemmer fra navlen og ned", men alligevel ikke så sært, når man tænker på, hvor meget de har at lære og opleve, og få indkodet i sig på så ufattelig kort tid ....der sker jo helt utrolig meget med dem!

Og vildt at hun sådan fik hende til at kravle og tage skridt og det hele.
Det tegner godt, synes jeg. Og jeg kan godt forstå at du både er bombet - og samtidig meget lettet.

De er de bedste nyheder i lang tid! Jeg er rigtig glad på Jeres vegne!

Knus herfra 

jeg tror på det hun siger – hun behandler mange cp børn og kunne slet ikke se noget der tydede på det. men vi tager selvfølgelig stadig til neurolog næste måned hun sagde at neurologen nok vil 'lukke sagen ned' efter han har undersøgt bille en enkelt gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Milka

bondepigen skriver:

Hvor er det dejlige nyheder!!!

Du kan tro jeg kender den med trykkogeren... Sådan havde jeg det efter 1. gang Emma fik lagt gips på, da hun vågnede af narkosen...

Ja, trykket lettede jo faktisk så meget at jeg mistede synet i 5-10 min...

Men nu er det pres væk fra dine skuldre og du kan nyde dine to sunde og raske tøser, mens de snart begge to begynder at udforske verden til bens...

min mor, som var herhjemme med luca, kunne slet ikke forstå jeg var så smadret da vi kom hjem: "du har jo bare været et smut inde i byen", siger hun så

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

mig og lilja har været til børnefyssen i dag – hende som skulle vurdere bille's motoriske kunnen i forhold til måske-diagnosen cerebral parese.

fysioterapeuten er overbevist om at lilja ikke har CP, bla. fordi hun forlængst har passeret den alder hvor de første symptomer viser sig, fordi hendes muskelspændinger og reflekser er normale, og fordi man intet kan se på hendes hænder (det påvirker åbenbart altid hænderne).

hun tror derimod det handler om at hun er en sensibel lille pige, som har haft travlt med finmotorikken og alt det der er inden for synsfeltet og 'glemt' kroppen fra navlen nedefter. dette er åbenbart ikke ualmindeligt for tvilling nr. 2! jeg har fået øvelser vi skal lave, bla. nogen som stimulerer hele hudoverfladen på benene og under fødderne. hun var ret fantastisk, hun fik lilja til at kravle normalt og endda tage nogle skridt. jeg var ret målløs!

jeg er helt smadret lige nu ... det er lidt som om alle bekymringerne fra de sidste par måneder lige er blevet lukket ud af en trykkoger. føler mig brugt, men lettet, og ovenud lykkelig

Herligt!!!! Kan godt forstå at du er brugt nu...

Anmeld

18. maj 2010

Bondepigen

Milka skriver:

min mor, som var herhjemme med luca, kunne slet ikke forstå jeg var så smadret da vi kom hjem: "du har jo bare været et smut inde i byen", siger hun så

Hmm, jamen det er da kun godt, at hun har været sikker på, der ikke var noget galt med Bille, for det MÅ hun da næsten have været sikker på med den reaktion...

Men det er ikke altid folk forstår, hvor meget det kan køre rundt i ens hoved, når man frygter det værste og håber det bedste.

Anmeld

18. maj 2010

anna-jonas

Bliver glad i låget af sådan en skrivelse............Tak, Camilla.........og tillykke med din finmotoriske og sensible Bille-pige.

Anmeld

18. maj 2010

Ida.

Åh hvor fantastisk Camilla!!! - ikke mindst, at der ikke er noget med Bille-pigen, men også at du fik nogle gode redskaber med derfra til at hjælpe hende lidt på vej! Skønt med behagelige og professionelle folk!

Anmeld

18. maj 2010

Milka

tusind tak for alle jeres svar, i er bare så møghamrende dejlige, allesammen

Anmeld

18. maj 2010

Skouboe

Hvor er det bare fantastisk - tillykke med Bille

Anmeld

19. maj 2010

ooo

Tillykke med et styks helt igennem i orden Bille-barn.

Det er meget normalt at piger arbejder med finmotorikken før drenge, og det har Lilja bare taget meget alvorligt

Anmeld

19. maj 2010

TbCp

Jamen hvor er det bare godt!!!!

Kan godt forstå alle de bekymringer der har været ved sådan en besked, men hvor er det fantastisk at hun bare er helt som hun skal være!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.