Trætheden har været det bedste for mig..
Mærkelig overskrift - men der er en mening med galskaben. Vi blev enig om at jeg skulle droppe p-piller efter vores sommerferie sidste år - så August sidste år stoppede jeg så med dem. Var ved lægen en lille mdr. efter - til et alm. rutinetjek. Og vi begyndte at snakke om p-piller og hun sagde med et smil: "jeg vil først se jer om et år" - med dette mente hun, at der ville nok gå lidt tid før jeg ville blive gravid. Men der gik 4 mdr. og så var testene postive med 2 meget tydlige streger. Dog var denne lykke kun kort - og jeg mistede babyen få dage før juleaften. Dog blev jeg gravid i Febuar igen og er nu 16 uger (4 mdr.
) henne. Og har et meget livligt og sundt barn i maven.
Forskellen (og meningen med min laaaang historie) er at første gang jeg var gravid, var jeg slet ikke træt eller havde kvalme - havde bare en god appitit. Denne gang hvor det så lykkes, havde jeg kvalme fra jeg åbnede min øjne til jeg faldt i søvn. Plages dog lidt af dette stadig, men det går bedre. Og trætheden har virkelig haft sit tage i mig. Jeg sov til middag 2 gange om dagen a 2 timer hver. Er stadig meget træt for tiden, men luren er kommet ned på en gang om dagen, men stadig 2 timer.
Er så heldig at jeg arbejder kun 2 dage om ugen og aldrig i weekenden - så jeg har masser af tid til mine små måltider (6 gange om dagen) og min faste lur
Så selvom trætheden kan være træls (på godt jysk) - har det været en positiv oplevelse for mig - for det har bevist at babyen har det bedre denne gang end sidst..
Anmeld