Ingen energi :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Ansemusen

mayapigen skriver:

Ja den tanke har jeg også haft, fordi man har helt glemt hvordan man er normalt, når man ikke er gravid... Jeg glæder mig til at kunne gå en tur, uden at skulle tænke over om der er et torrilet der hvor jeg er. Eller bare være foruden alle de humørsvingninger og træthed

Lige præcis! Og det bliver jo heldigvis godt igen, og kroppen bliver mindre træt når man ikke længere er gravid. Altså selve kroppen, som jo nu er træt uanset om man har sovet eller ej. Manglende søvn pga. bab y er en helt anden sag. Hehe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Liljesilas

Ansemusen skriver:

Lige præcis! Og det bliver jo heldigvis godt igen, og kroppen bliver mindre træt når man ikke længere er gravid. Altså selve kroppen, som jo nu er træt uanset om man har sovet eller ej. Manglende søvn pga. bab y er en helt anden sag. Hehe!

Ja men den form for træthed vil jeg også heller have Tror man får en form for overskud, når man kan se og hører babyen, frem for det her Men nu er man også bare træt af at være gravid, og vil gerne have den bette ud ikk?

Anmeld

21. maj 2010

Ansemusen

mayapigen skriver:

Ja men den form for træthed vil jeg også heller have Tror man får en form for overskud, når man kan se og hører babyen, frem for det her Men nu er man også bare træt af at være gravid, og vil gerne have den bette ud ikk?

JO!!! Det er der vist ingen tvivl om her  Jeg er idag 9 dage over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.