Ingen energi :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Liljesilas

Nogen der kender det, at have en dag hvor man bare er dybt depri?

Jeg synes det er så hårdt, at jeg ikke har taget barsel. Jeg er ved at skrive projekt på uni, og jeg føler ikke energien er der til det Jeg er så ked af det mange dage, fordi jeg skal bruge alt min energi på skolen.

Har nok bare brug for at høre, at der er andre der har de dage i graviditeten, hvor alt er hårdt.

Hilsen Maya (uge 36)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

mor_sabina

Jeg er ikke så langt endnu, men total tappet for energi. Kan næsten ikke overskue at aktivere min søn og når så der kommer lektier, tøjvask, madlavning, oprydning og rengøring oveni så ramler det og jeg må lægge mig på sofaen for at få lidt luft. Ser frem til et energiboost så der kan blive lidt styr på tingene
Heldigvis har Phillip farmand som er sprængfuld af energi så han kan underholde

Nå men det blev langt, bare for at sige du ikke er alene

Anmeld

18. maj 2010

nuggie

jeg har også dage som f.eks. idag hvor jeg bare slet ikke orker noget som helst, og jeg går enda hjemme og har hele formiddagen for mig selv, inden min søn kommer hjem, så jeg tager sku hatten af for at du klør på med dit projekt 

jeg synes det er ved at være rigtigt træls at være gravid og der sku en hele mdr. tilbage og den bliver sikkert ligeså lang som de første par mdr. var hvor man gik i totalt angst for at det skulle ende med en abort

Anmeld

19. maj 2010

Liljesilas

nuggie skriver:

jeg har også dage som f.eks. idag hvor jeg bare slet ikke orker noget som helst, og jeg går enda hjemme og har hele formiddagen for mig selv, inden min søn kommer hjem, så jeg tager sku hatten af for at du klør på med dit projekt 

jeg synes det er ved at være rigtigt træls at være gravid og der sku en hele mdr. tilbage og den bliver sikkert ligeså lang som de første par mdr. var hvor man gik i totalt angst for at det skulle ende med en abort

Hvor er det bare skønt at høre, at der er en der har det lidt på samme måde. Jeg var gradefærdig igår, og jeg er normalt en meget glad pige. Jeg har det også ligesom dig, når jeg kommer hjem, kan jeg ikke slappe af nogen steder. Alle steder er maven i vejen og jeg glæder mig til det her er over!

Anmeld

20. maj 2010

tb

jeg er os ved at være tappet for energi.... og jeg har endda gået hjemme pænt længe nu.. hehe.. man sover vildt ringe om natten og om dagen har man bare ikke energi til noget som helst.. jeg tager virkelig hatten af for at du stadig ikke er gået på barsel  det må sku være lidt hårdt..

kh Tina

Anmeld

20. maj 2010

oo

jeg er kun knap halvvejs i graviditeten og jeg kan overhovedet ikke overskue de 4 eksamener der venter fra næste uge og 3 uger frem  eksamener, som jeg normalt overhovedet ikke ville gå ned på, vel at mærke!!

Anmeld

20. maj 2010

Corn

Jeg er 33+6 idag og har været fuldstændig drænet for energi de sidste par uger... Og det til trods for at jeg har gået hjemme i ca 5 uger og holdt ferie osv...

Kan slet ikke huske at jeg var så træt da jeg ventede de to andre, i hvert fald ikke på dette tidspunkt... Kan kun huske trætheden i første trimester

Anmeld

20. maj 2010

Liljesilas

Hej alle

Jeg er virkelig glad for at læse, at jeg ikke er den eneste, der kan føle mig træt og uoplagt! Tak for jere beskeder, det hjælper at vider jeg ikke er den eneste..

Anmeld

20. maj 2010

Ansemusen

Jeg har selv sådanne dage, selvom jeg ER på barsel. Nogen gange får trætheden bare overtaget så meget, at jeg tænker Hvordan skal man dog nogensinde klare et barn oven i'. Men det gør man! Der sker bare noget indeni en tror jeg, som gør at man gør det man skal gøre. Man har jo det her barn, som man elsker himmelhøjt, og derfor tror jeg det er meget nemmere at overskue end man lige tror på sådan en dårlig dag hvor trætheden overskygger ALT!

Anmeld

20. maj 2010

Liljesilas

Ansemusen skriver:

Jeg har selv sådanne dage, selvom jeg ER på barsel. Nogen gange får trætheden bare overtaget så meget, at jeg tænker Hvordan skal man dog nogensinde klare et barn oven i'. Men det gør man! Der sker bare noget indeni en tror jeg, som gør at man gør det man skal gøre. Man har jo det her barn, som man elsker himmelhøjt, og derfor tror jeg det er meget nemmere at overskue end man lige tror på sådan en dårlig dag hvor trætheden overskygger ALT!

Ja den tanke har jeg også haft, fordi man har helt glemt hvordan man er normalt, når man ikke er gravid... Jeg glæder mig til at kunne gå en tur, uden at skulle tænke over om der er et torrilet der hvor jeg er. Eller bare være foruden alle de humørsvingninger og træthed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.