Er SÅ stolt :-) min allerførste kage...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

K&S

Dot D skriver:

Nej ikke meget, hvor bor du? der er jo flere byer, der har en lille butik med forskellige kagesager..Ellers bestil på nettet, du får først et rigtigt godt farveresultat, når du bruger pastafarver

Jeg bor i Vallensbæk  Har du en hjemmeside, du plejer at købe hos?

Og er pastafarve også nemmere at "gnide ind i", når først MMF´en er lavet? Jeg synes ikke rigtig farven blev jævn med frugtfarven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Dot D

K&S skriver:

Jeg bor i Vallensbæk  Har du en hjemmeside, du plejer at købe hos?

Og er pastafarve også nemmere at "gnide ind i", når først MMF´en er lavet? Jeg synes ikke rigtig farven blev jævn med frugtfarven...

Jeg handler i en butik i Randers, men har også købt på DinKage.dk mener også, at de har farver. Det er meget "farvende" farver og det tager da lidt tid at ælte ind, men jeg synes da det er nemt nok at få jævnt Mine fingre ser bare sjove ud  et stykke tid efter for det hænger ret godt ved, og jeg synes ikke om at bruge handsker

Anmeld

18. maj 2010

K&S

Dot D skriver:

Jeg handler i en butik i Randers, men har også købt på DinKage.dk mener også, at de har farver. Det er meget "farvende" farver og det tager da lidt tid at ælte ind, men jeg synes da det er nemt nok at få jævnt Mine fingre ser bare sjove ud  et stykke tid efter for det hænger ret godt ved, og jeg synes ikke om at bruge handsker

Jeg har googlet lidt og fundet ud af at der faktisk ligger en kagebutik ca. 1 kilometer fra mig, så jeg tror lige, jeg smutter forbi i løbet af ugen...!

Tusind tak for hjælpen

Har du også et trick til, hvordan man får MMF´en mere glat? Jeg synes at mange, at de andres kager ser helt glaserede ud...!

Anmeld

18. maj 2010

Soap

Super sejt 

Mine ligner noget et barn har lavet stadigvæk, men de smager godt og jeg syns du er sluppet godt afsted med din første kage 

Jeg glæder mig til at se flere kager fra dig 

Tillykke med den og med manden din inden så længe 

Anmeld

18. maj 2010

Dot D

K&S skriver:

Jeg har googlet lidt og fundet ud af at der faktisk ligger en kagebutik ca. 1 kilometer fra mig, så jeg tror lige, jeg smutter forbi i løbet af ugen...!

Tusind tak for hjælpen

Har du også et trick til, hvordan man får MMF´en mere glat? Jeg synes at mange, at de andres kager ser helt glaserede ud...!

Jeg bruger selv fondant, som er vildt nemt at arbejde med, men en god opsmøring under er altid en god ting, for er den glat er det næsten sikkert at fondanten bliver det. Måske din mmf skal æltes lidt bedre sammen?

Anmeld

18. maj 2010

K&S

Dot D skriver:

Jeg bruger selv fondant, som er vildt nemt at arbejde med, men en god opsmøring under er altid en god ting, for er den glat er det næsten sikkert at fondanten bliver det. Måske din mmf skal æltes lidt bedre sammen?

Jeg troede, fondant og MMF var det samme?

Jeg må bare prøve mig frem...!

Anmeld

18. maj 2010

K&S

En lille update...!

Manden ELSKEDE kagen

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

Super flot kage... Den kan du godt være stolt af...

Anmeld

18. maj 2010

Pige2009

Ser godt ud

Anmeld

18. maj 2010

Astrid P

Wow, den er rigtig flot! Super godt første forsøg...

KH Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.