sarahb skriver:
Ja jeg springer ud som den anonyme gravide.
Jeg har været til nakkefolds scanning i dag og er blevet sat til d. 18/11. Var sat til d. 28/11 af lægen så blev lige rykket godt frem!! Ja det er så dårligt planlagt, 17 dage efter isaac's fødselsdag, 2 dage efter min og 1 dag efter han lille fætter .. Men vi må håbe vi springer forbi de datoer.
Kvalmen er så vidt forsvundet, jubiiii.. Det er så vidunderligt..
vi fik vores nakkefolds tal til 1:1504 og sidst var den 1:18000 ca. Så fik helt et chok da den var det her denne gang. Men hun så både flot næse ben og fortalte at det var et virkelig flot barn, hun var helt oppe og køre
Ja så det er mig det var den hemmelighedsfulde
Stort knus herfra..
Dejligt at det gik godt 
Vi fik os et chok med hensyn til tal denne gang... Der var noget af en forskel... Men bare det ikke er under 250 så skulle vi jo gerne ikke skulle bekymre os om det!
Vores er heller ikke så godt planlagt... Hvis hun kommer inden termin så får vi endnu en september baby... Og vi har rigtig mange fødselsdage i slutning af sep... Så hun kommer nok til at dele med et familie medlem måske 
Har også snakket med lægen om graviditetskløe... hvis jeg får det igen inden uge 37 skal jeg sættes i gang når jeg er 37+0! altså den 11 sep (Min fødselsdag....) Meeeen nu håber jeg at jeg slipper for den væmmelige kløe denne gang! Selv om jeg har 50 % mere chance denne gang!
Det blir da dejligt med en lillebror/søster til jeres smukke dreng 
Anmeld