Jeg springer ud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

ChatH

Tillykke søde.. FANTASTISK!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

ooo

Jeg har vist sagt tillykke en gang før, men nu kan det blive et helt officielt TILLYKKE

Anmeld

18. maj 2010

JustAnotherName

sarahb skriver:

ja jeg synes der er kommet lidt, det er i hvert tilfælde svært at skjule. men det er sådan en er du tyk eller gravid mave..
dette er ca taget for 2 uger siden, men der er strømpebukser der holder den flot inde

Aaajjjj hvor fiiin 

Rigtig stort tillykke med det. Og dejligt at skanning bare gik som den skulle.
Det bliver dejligt med endnu en lille ny NS-baby til november.

Hurraaaaa     Knus herfra os 

Anmeld

18. maj 2010

mama09

sarahb skriver:

Ja jeg springer ud som den anonyme gravide.
Jeg har været til nakkefolds scanning i dag og er blevet sat til d. 18/11. Var sat til d. 28/11 af lægen så blev lige rykket godt frem!! Ja det er så dårligt planlagt, 17 dage efter isaac's fødselsdag, 2 dage efter min og 1 dag efter han lille fætter .. Men vi må håbe vi springer forbi de datoer.

Kvalmen er så vidt forsvundet, jubiiii.. Det er så vidunderligt..

vi fik vores nakkefolds tal til 1:1504 og sidst var den 1:18000 ca. Så fik helt et chok da den var det her denne gang. Men hun så både flot næse ben og fortalte at det var et virkelig flot barn, hun var helt oppe og køre

Ja så det er mig det var den hemmelighedsfulde

Stort knus herfra..

Jubiiiiiiiiiiiii, på tide Du er smuk gravid!

Anmeld

18. maj 2010

Jules

sarahb skriver:

Jeg har været til nakkefolds scanning i dag og er blevet sat til d. 18/11. Var sat til d. 28/11 af lægen så blev lige rykket godt frem!! Ja det er så dårligt planlagt, 17 dage efter isaac's fødselsdag, 2 dage efter min og 1 dag efter han lille fætter .. Men vi må håbe vi springer forbi de datoer.

vi fik vores nakkefolds tal til 1:1504 og sidst var den 1:18000 ca. Så fik helt et chok da den var det her denne gang. Men hun så både flot næse ben og fortalte at det var et virkelig flot barn, hun var helt oppe og køre

Stort knus herfra..

Dejligt at det gik godt

Vi fik os et chok med hensyn til tal denne gang... Der var noget af en forskel... Men bare det ikke er under 250 så skulle vi jo gerne ikke skulle bekymre os om det!

Vores er heller ikke så godt planlagt... Hvis hun kommer inden termin så får vi endnu en september baby... Og vi har rigtig mange fødselsdage i slutning af sep... Så hun kommer nok til at dele med et familie medlem måske

Har også snakket med lægen om graviditetskløe... hvis jeg får det igen inden uge 37 skal jeg sættes i gang når jeg er 37+0! altså den 11 sep (Min fødselsdag....)  Meeeen nu håber jeg at jeg slipper for den væmmelige kløe denne gang! Selv om jeg har 50 % mere chance denne gang!

Det blir da dejligt med en lillebror/søster til jeres smukke dreng

Anmeld

18. maj 2010

anna-jonas

Havde jeg gættet..............Hø, Hø.

Men nu får du lige et helt officielt tillykke herfra.

Anmeld

19. maj 2010

Milka

officielt tillykke!!! hvor ser du flot ud

pigernes nf-tal lå også der omkring. men det havde vist mest noget med min egen fremskredne alder at gøre

vi gik forbi din butik i går og stak lige hovedet ind  (vi var på vej til fyssen og havde lidt travlt). kunne ikke se nogen der lignede dig derinde

Anmeld

19. maj 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Stort knus herfra..

åh hvor dejligt! og endnu en gang tillykke søde.... det er SÅ fedt at i skal have en lille een mere...

Anmeld

19. maj 2010

Ida.

Velkommen ude af skabet - du var gættet men også et stort tillykke helt officielt herfra!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.