Jeg springer ud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

sarahb

Ja jeg springer ud som den anonyme gravide.
Jeg har været til nakkefolds scanning i dag og er blevet sat til d. 18/11. Var sat til d. 28/11 af lægen så blev lige rykket godt frem!! Ja det er så dårligt planlagt, 17 dage efter isaac's fødselsdag, 2 dage efter min og 1 dag efter han lille fætter .. Men vi må håbe vi springer forbi de datoer.

Kvalmen er så vidt forsvundet, jubiiii.. Det er så vidunderligt..

vi fik vores nakkefolds tal til 1:1504 og sidst var den 1:18000 ca. Så fik helt et chok da den var det her denne gang. Men hun så både flot næse ben og fortalte at det var et virkelig flot barn, hun var helt oppe og køre

Ja så det er mig det var den hemmelighedsfulde

Stort knus herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

TbCp

HIhihi tror de fleste af os havde gættet det

Men igen, kæmpe stort tillykke

Anmeld

18. maj 2010

Karo

Hvor er det dog dejlig at den lille var fin, og at i kom ud med et stor tal fra undersøgelsen.

Jamen så får vi endnu en navlestrengs baby til November

Endnu engang tillykke med den lille, og jeg er sikker på at den bliver mindst lige så dejlig og skøn som Issac.

Anmeld

18. maj 2010

oo

velkommen udenfor skabet

DEJLIGT med gode tal og god scanning - Tillykke

er der kommet mave på endnu eller hvad?

Anmeld

18. maj 2010

Bondepigen

Hvor er det super, at h*n ser sund og rask ud. Og nu når du er sprunget ud, skal du da have et helt officielt tillykke osse...

Spændende med en lillebror eller lillesøster til smukke Isaac.

Anmeld

18. maj 2010

sarahb

ja jeg synes der er kommet lidt, det er i hvert tilfælde svært at skjule. men det er sådan en er du tyk eller gravid mave..
dette er ca taget for 2 uger siden, men der er strømpebukser der holder den flot inde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2010

oo

sarahb skriver:

ja jeg synes der er kommet lidt, det er i hvert tilfælde svært at skjule. men det er sådan en er du tyk eller gravid mave..
dette er ca taget for 2 uger siden, men der er strømpebukser der holder den flot inde

wow ja! man kan da godt se det  åh du blir så flot!!

Anmeld

18. maj 2010

NaFe

IHHHH SARAH...HAVDE JO GÆTTET DET VAR DIG..MEN STORT STORT TILLYKKE MED DEN KOMMENDE LILLE NYE.... BLIVER DA SKØNT MED ENDNU SÅDAN EN LILLE CHARMØR....SOM DET JO HELT SIKKERT BLIVER...HIHI...

OG SKØNT KVALMEN ER VÆK NU...

STORT KNUS FRA NATASJA OG FELUCA

Anmeld

18. maj 2010

Vinker

sarahb skriver:

Ja jeg springer ud som den anonyme gravide.
Jeg har været til nakkefolds scanning i dag og er blevet sat til d. 18/11. Var sat til d. 28/11 af lægen så blev lige rykket godt frem!! Ja det er så dårligt planlagt, 17 dage efter isaac's fødselsdag, 2 dage efter min og 1 dag efter han lille fætter .. Men vi må håbe vi springer forbi de datoer.

Kvalmen er så vidt forsvundet, jubiiii.. Det er så vidunderligt..

vi fik vores nakkefolds tal til 1:1504 og sidst var den 1:18000 ca. Så fik helt et chok da den var det her denne gang. Men hun så både flot næse ben og fortalte at det var et virkelig flot barn, hun var helt oppe og køre

Ja så det er mig det var den hemmelighedsfulde

Stort knus herfra..

Ih hvor dejligt endelig at kunne slippe for at være anonym  

Hvor skønt at høre at det hele så fint ud til nf-skanningen

Åååh du har da allerede fået den sødeste lille bule på maven - Synes godt man kan se at det er en gravidmave, men måske er det også fordi jeg ved det

Anmeld

18. maj 2010

msax

TILLYKKE...

det er en super fin lille mave du har fået dig. Der går sikkert ikke længe før det siger boom også er den blevet stor og rund.

SMIL fra Mette 28+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.