Svag test i hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Hvis hun tog en blodprøve kunne hun jo evt. se om Hcg var stigende? Men ja, jeg kan godt forstå du gerne vil scannes. Håber det lykkes!

Det rigtig - men hun sagde bare hun gerne ville ha mig til en scanning, så følger bare hva hun siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

maria87

Jeg har 4 positive svage graviditets test, og så har jeg en negativ, så er meget spænd på d. 22 hvor jeg skal teste igen.....

Anmeld

19. maj 2010

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

Jeg har 4 positive svage graviditets test, og så har jeg en negativ, så er meget spænd på d. 22 hvor jeg skal teste igen.....

Hvor langt er du over tid?

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Jeg forstår ikke hvorfor din læge er i tvivl. En positiv test er en positiv test. Men måske hun er nervøs for at du HAR været gravid og HCGen bare ikke er ude af kroppen endnu. Men jeg tror nu den er god nok med 4 positive tests, også selvom de er svage!

Har du i øvrigt prøvet en af de tests som skriver 'Gravid ' eller 'Ikke gravid'? Så er der jo ingen tvivl.

Anmeld

19. maj 2010

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor din læge er i tvivl. En positiv test er en positiv test. Men måske hun er nervøs for at du HAR været gravid og HCGen bare ikke er ude af kroppen endnu. Men jeg tror nu den er god nok med 4 positive tests, også selvom de er svage!

Har du i øvrigt prøvet en af de tests som skriver 'Gravid ' eller 'Ikke gravid'? Så er der jo ingen tvivl.

Hun siger også selv at en streg er en streg - men når den er SÅ svag og ikke  blir mere tydelig, kan det være der noet galt..

Har stadig ikke fået noget brev, så ringede selv til hospitalet og ska ha taget blodprøve imorgen og fredag skal jeg til scanning..

Anmeld

20. maj 2010

Anonym trådstarter

Så fik jeg taget blodprøven - så nu venter jeg spændt på scanningen imorgen

Anmeld

20. maj 2010

maria87

jamen jeg er ikke ovre tid endnu....

det er det som er vildt... jeg har testet 13 dage før mens.....

så er sgu nervøs, vi har prøvet i lidt over et år nu...

og det er første gang hvor at der har vist tegn på det der hcg eller hvad det hedder..

hvis ik jeg er gravid fatter jeg ikke alle de streger... :/

Anmeld

20. maj 2010

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

jamen jeg er ikke ovre tid endnu....

det er det som er vildt... jeg har testet 13 dage før mens.....

så er sgu nervøs, vi har prøvet i lidt over et år nu...

og det er første gang hvor at der har vist tegn på det der hcg eller hvad det hedder..

hvis ik jeg er gravid fatter jeg ikke alle de streger... :/

13 dage før tid er jo ved ÆL tidspunktet

Men hvis din mens er uregelmæssig kan det jo være din ÆL har ligget lige omkring der hvor din mens er sluttet.. der blev min mor gravid med mig..

Anmeld

20. maj 2010

maria87

Anonym skriver:

13 dage før tid er jo ved ÆL tidspunktet

Men hvis din mens er uregelmæssig kan det jo være din ÆL har ligget lige omkring der hvor din mens er sluttet.. der blev min mor gravid med mig..

jamen min mens har aldrig været urelmæssig, men det var den sidste gang jeg havde mens, der kom mens 2 dage for sent...

så jeg håber alt hvad jeg kan på det er noget.... har ihvertfald meget ømme babser og er ret træt, og de sidste 2 uger har jeg tisset meget mere end jeg plejer...

Anmeld

20. maj 2010

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

jamen min mens har aldrig været urelmæssig, men det var den sidste gang jeg havde mens, der kom mens 2 dage for sent...

så jeg håber alt hvad jeg kan på det er noget.... har ihvertfald meget ømme babser og er ret træt, og de sidste 2 uger har jeg tisset meget mere end jeg plejer...

Krydser for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.