Svag test i hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.231 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Anonym trådstarter

nu har jeg i 2½ uge testet meget svagt positiv!

Den kan ikke ses på et billede - men man kan godt ane stregen, inden for 10 min og efter 45 min kan man se den en anelse mere.

Men den bliver ikke mere positiv  Den har haft samme svage streg i 2½ uge nu.. skulle efter beregning være 7+0 uger henne imorgen, hvis der altså er noget..

Er der andre der ikke har kunne få en ordenlig streg frem, men som hele tiden kun har ku teste MEGET svagt positiv, og så alligevel være gravid?

Eller i lang tid kun ku teste meget svagt, og så pludselig få en flot rød streg? i så fald, hvor langt henne?

Ja kom gerne med erfaringer eller historier i har om andre, omkring svage teste - eller det at ku teste sent positiv og lign

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Nadia&Daniel

Mine føste tester var også med en streg og en meget svag streg - så da jeg havde taget 4 tester over 9 dage - tog jeg til lægen og fik bekræftet at der var en lille ny på vej

Anmeld

18. maj 2010

Anonym trådstarter

Var også til lægen i fredags - og hun sendte en mail til hospitalet så jeg ku komme til scanning. Hun sagde hospitalet så ville sende et brev til mig - men har stadig ikke modtaget noget.. og er godt nok utålmodig nu..

Anmeld

18. maj 2010

otlitrom

Var også til lægen i fredags - og hun sendte en mail til hospitalet så jeg ku komme til scanning. Hun sagde hospitalet så ville sende et brev til mig - men har stadig ikke modtaget noget.. og er godt nok utålmodig nu..

Hospitalet har nok først handlet på henvendelsen igår, og så skal de finde en tid og sende den til dig.. Så du må nok have lidt tålmodighed. Selvom det ikke er nemt!

Anmeld

18. maj 2010

Lotus86

Kan du ikke få taget en blodprøve hos din egen læge?

Anmeld

18. maj 2010

Anonym trådstarter

npn skriver:

Kan du ikke få taget en blodprøve hos din egen læge?

Kunne jeg nok godt - men hun sagde selv i fredags at jeg ku komme til en scanning så jeg ku få et klart svar med det samme.. men "med det samme" forstår jeg åbenbart ikke heeelt på samme måde som hende..

Anmeld

18. maj 2010

Nadia&Daniel

Kunne hun ikke "bare" tage en alm. test på dig?? Gjorde de ved mig, men min veninde blev også sendt til scanning (i 8 uge) pga hun ikke vidste men hensyn til datoer og mens. - så hu var nød til at hospitalet lavede en scanning på hende og regnede frem til en dato for hende..

Anmeld

18. maj 2010

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Kunne hun ikke "bare" tage en alm. test på dig?? Gjorde de ved mig, men min veninde blev også sendt til scanning (i 8 uge) pga hun ikke vidste men hensyn til datoer og mens. - så hu var nød til at hospitalet lavede en scanning på hende og regnede frem til en dato for hende..

Vi får bare ikke noget klarere svar ved hun tager en test - da alle test jeg har taget er meget svagt positive.. derfor hun ville ha mig til en scanning..

Anmeld

18. maj 2010

Nadia&Daniel

- alt hvad vi kan

Anmeld

18. maj 2010

otlitrom

Hvis hun tog en blodprøve kunne hun jo evt. se om Hcg var stigende? Men ja, jeg kan godt forstå du gerne vil scannes. Håber det lykkes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.