Lou skriver:
uhh har lige været derinde... smart smart.. men jeg kan ikke rigtig komme til at se klipne. Jeg kommer bare ind hvor jeg skal downloade et eller anden.. har du gjort det? Kunne være lidt fedt ar se det når det lige passede en.... 
Så det et andet sted på nettet på et tidspunkt, men det blev lukket så man ikke kunne se det når man ikke boede i USA.
når du er inde på siden er det et search felt der skriver du bare serien du leder efter, så kommer der i højre side nogle kategorier frem, den ene er television, den trykker du på og så står serien derunder, du trykker på serien, finder det afsnit du vil se, så kommer der de mulige steder man kan se afsnittet gennem, den mest brugte (og sikre) er megavideo, som så åbner et nyt vindue når man trykker på den hvor der er en lille play knap, som skal trykkes på (hvilket åbner for en reklame, som du bare kan lukke igen) og så bliver knappen grøn og du trykker igen, så starter serien.. hvis den hakker eller har besvær med at oploade, så kan du pause den lidt og så starte den når den har oploadet en del (det eneste med megavideo er, at du højst må se, tror det er 72 min af gangen, så den stopper nogen gange midt i det hele, men så venter du bare de 54 min der står og opdatere siden, og starter der hvor du sluttede)
ved godt det lyder lidt kompliceret, men det er nemt når man først kan det... 
Anmeld