Nogen der følger med i gossip girl???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

N&J

Ih har lige set det nye afsnit.. og hvad fanden sker der lige til sidst.. det er alt for spændende.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Sofia

Ja, jamen jeg kan næsten heller ikke holde det ud. Og der har også lige været sæsonafslutning i One Tree Hill, og den var også frygtelig, altså hvordan skal man holde ventetiden ud til september....

Knus fra mig der ser for mange serier

Anmeld

18. maj 2010

N&J

Sofia skriver:

Ja, jamen jeg kan næsten heller ikke holde det ud. Og der har også lige været sæsonafslutning i One Tree Hill, og den var også frygtelig, altså hvordan skal man holde ventetiden ud til september....

Knus fra mig der ser for mange serier

uhh den skal jeg se lige om lidt.. godt med noget læseferie.. hihi..

troede ikke det var seasonafslutning.. altså come on, det kan vi da ikke vente på.. arhhh

Anmeld

18. maj 2010

Sofia

N&J skriver:

uhh den skal jeg se lige om lidt.. godt med noget læseferie.. hihi..

troede ikke det var seasonafslutning.. altså come on, det kan vi da ikke vente på.. arhhh

Ja jeg er simpelthen STOR Naley fan.. Elsker OTH... GLÆD DIG.

Anmeld

18. maj 2010

N&J

Sofia skriver:

Ja jeg er simpelthen STOR Naley fan.. Elsker OTH... GLÆD DIG.

Altså hvad sker der lige for de to serie, de slutter jo nærmest på samme måde.. 

Jeg var kæmpe stor oth fan, men da Chad Michael Murry valgte at stoppe, der var jeg ikke helt overbevist om at den kunne fortsætte og er stadig ikke synderlig glad for Haleys søster, men resten syntes jeg er super gode.. 

så skal vi så vente helt til sep.. det er godt nok lang tid.. 

Anmeld

18. maj 2010

Sofia

N&J skriver:

Altså hvad sker der lige for de to serie, de slutter jo nærmest på samme måde.. 

Jeg var kæmpe stor oth fan, men da Chad Michael Murry valgte at stoppe, der var jeg ikke helt overbevist om at den kunne fortsætte og er stadig ikke synderlig glad for Haleys søster, men resten syntes jeg er super gode.. 

så skal vi så vente helt til sep.. det er godt nok lang tid.. 

Jeg synes også det var bedre da Lucas og Peyton var med, men elsker det stadig!

Og jeg vælger at se det som et tegn at Haley er gravid - måske betyder det at jeg også snart er gravid

Anmeld

18. maj 2010

Lou

Følger med i Gossip Girl... kan ikke lade være, det er lidt teen agtigt, men har man ikke bare brug for at være tilbage i den verden engang i mellem... Hvad er det for et afsnit du lige har set? Det der kører på Torsdag?

Anmeld

18. maj 2010

N&J

Lou skriver:

Følger med i Gossip Girl... kan ikke lade være, det er lidt teen agtigt, men har man ikke bare brug for at være tilbage i den verden engang i mellem... Hvad er det for et afsnit du lige har set? Det der kører på Torsdag?

Øhh, damdadam, det hvor Chuck venter på Blair oppe i Empaire statebulding.. en masse kaos i det afsnit lige her inden seasonafslutning.. 

Anmeld

18. maj 2010

N&J

Sofia skriver:

Jeg synes også det var bedre da Lucas og Peyton var med, men elsker det stadig!

Og jeg vælger at se det som et tegn at Haley er gravid - måske betyder det at jeg også snart er gravid

Skal nok krydse finger for at det sker.. 

Anmeld

18. maj 2010

Lou

N&J skriver:

Øhh, damdadam, det hvor Chuck venter på Blair oppe i Empaire statebulding.. en masse kaos i det afsnit lige her inden seasonafslutning.. 

hmm så må du da være foran, eller hvor ser du serien henne... jeg ser den på kanal 4, og der sluttede afnittet med at serena og Tripp kom ret tæt på hinanden og Blair holdt kabaret og sluttede med Lady gaga koncert....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.