Hvilken dyne har i valgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Lulle25

Vi har dyner fra damask til ungerne, de er simpelthen super gode og er så glade for både baby og junior dynerne, der retter sig til efter temp. så børnene ikke sveder for voldsomt Kan kun anbefales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Meilby

Tusind tak allesammen - det kan godt være rigtig svært hvad man lige skal købe Vi er bare enige om at det bare skal være noget ordentligt - lige præcis der skal det bare været det bedste Men tror nu det ender med vi kigger på en temprakon

Anmeld

18. maj 2010

LivasMor

Meilby skriver:

Hej alle

Vi er nu ved at være nået dertil hvor vi snart skal i gang med at have købt alt det udstyr, som der jo skal til når man venter sårn en lille snut. Jeg vil derfor høre hvilken babydyne i har valgt? Jeg har ikke en dyt forstand på dyner, og vil derfor høre om nogen af jer har nogle erfaringer i vil dele ud af? Vi har snakket meget om at købe temprakon til sengen, og en voksi til barnevogn/lift

Knus Pernille 19 +1

Da jeg selv er astma-barn og aldrig har kunne tåle naturfyldte dyner, valgte vi bevidst en fiberfyldt dyne fra Jysk og vi har virkelig været tilfredse.

Da vi skiftede til juniordyne valgte vi så dynfyld, da vores datter ikke var allergisk som frygtet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.