Hvilken dyne har i valgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.445 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Meilby

Hej alle

Vi er nu ved at være nået dertil hvor vi snart skal i gang med at have købt alt det udstyr, som der jo skal til når man venter sårn en lille snut. Jeg vil derfor høre hvilken babydyne i har valgt? Jeg har ikke en dyt forstand på dyner, og vil derfor høre om nogen af jer har nogle erfaringer i vil dele ud af? Vi har snakket meget om at købe temprakon til sengen, og en voksi til barnevogn/lift

Knus Pernille 19 +1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

hc=k

Vi fik en dyne med i købet da vi købte barnevogn, men den var bare alt for varm så vi måtte kører ud og købe en sommer dyne til vores dreng. Vi købte en sommer/helårs dyne som går ned til minus 10 grader så den har jo bare været rigtig god.

Spørg i baby butikkerne de er rigtig gode til at hjælpe.

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Meilby skriver:

Hej alle

Vi er nu ved at være nået dertil hvor vi snart skal i gang med at have købt alt det udstyr, som der jo skal til når man venter sårn en lille snut. Jeg vil derfor høre hvilken babydyne i har valgt? Jeg har ikke en dyt forstand på dyner, og vil derfor høre om nogen af jer har nogle erfaringer i vil dele ud af? Vi har snakket meget om at købe temprakon til sengen, og en voksi til barnevogn/lift

Knus Pernille 19 +1

hej

vi har valgt en der er meget tæt vævet i bolsteret..... det er godt mht støv osv... så kan den vaskes med 60 grader... og har en bærevene over 11... og den er med dun...

mener den kostede 500kr i Babysam.....

Anmeld

18. maj 2010

iln

Vi gik i Jysk og købte en dundyne (vinter) som er allergitestet. Vi har også købt vinter og sommer juniordyne derude. Synes det er super kvalitet.

Anmeld

18. maj 2010

lululupo

Dundyne, vask 60 gr, så høj bæreevne som muligt!!!

Vi har en fra dunlopillo

Anmeld

18. maj 2010

Sesse89

2 alm. dune baby dyner

og en sommer dyne.

Vi gav 200kr til sammen for dun dynerne fordi de var på udsalg i Ønskebørn og mener vi gave 130kr for sommer dynen fra BabySam men er ikk sikker..

Anmeld

18. maj 2010

MinWilliam

Jeg har købt en voksen dyne i bilka.. Kan ikke huske mærket..

Så skal min mor sy den om til 2 baby dyner og 1 junior dyne

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den økologiske og allergivenlige fra Babysam...

Anmeld

18. maj 2010

Mette.

Den fra Temprakon kan klart anbefales VI har to styk, og den er virkelig god..

Anmeld

18. maj 2010

tascia

sirius kids (Ringsted dun), super bløde og lækre og kvaliteten er perfekt, og det er prisen også. den findes vist i 3 varianter og den vi har hedder white. de har haft dem både i baby og junior dyne!

Den store har nu fået en voksendyne og det er en fiber temprakon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.