hyggetid med ynglingsprinsessen i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Ejjjjj øv og så nu, når det virkelig er is tid.... Vi kan aftale jeg spiser for dig så også... Det er da det mindste jeg kan kan tilbyde

Ja så kunne jeg godt tænke mig sådan en solero med skovbær!!! SLURP! husk lige at fortæl hvor god den var også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Ej øv med kæresten, håber det er bedre nu, men så fik du ham hjemme for en dag, ihhhh hyggeligt!!!

Sjovt mænd skal være så ynkelige når der er det mindste galt med dem, igår aftes måtte mig og den højgravide mave også massere Lasse, ellers ville hans ikke overleve natten He he de skulle prøve dette skulle de!!

Jeg har haft det ligesom dig mht fødslen, men er slet ikk bange mere, har overbevist mig selv om at no matter what så kan jeg ikke forberede mig på hvordan det forløber og føles, og så tænker jeg at det er bedst for de små at komme ud den vej medmindre der altså er noget galt.... Har hørt deres immunforsvar bliver kickstartet derved nemlig, og at der er mindre chance for allergi mv, har selv håbløs meget allergi og manden har nældefeber så vil helst forskåne hende....

Ved det er svært og du har jo endda har en " testing " men det er altså disse tanker der har hjulpet mig..... 

Wow en krabat din kusine har fået, umpfffff avv

Tænk Nicolai sagde også til mig... "det er meget hårdt for dig her tilsidst hva? Du brokker dig så meget efterhånden"

JA JEG BROKKER MIG! Jeg har taget 14,5 kg på (6 kg den sidste måned ARGH) - jeg slæber og ALT gør ondt! Jeg må godt brokke mig!

lidt øjensmerte... herregud! Vil sku gerne bytte

Anmeld

19. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Tænk Nicolai sagde også til mig... "det er meget hårdt for dig her tilsidst hva? Du brokker dig så meget efterhånden"

JA JEG BROKKER MIG! Jeg har taget 14,5 kg på (6 kg den sidste måned ARGH) - jeg slæber og ALT gør ondt! Jeg må godt brokke mig!

lidt øjensmerte... herregud! Vil sku gerne bytte

14,5 kg tsk tsk kan du sige 27 kg

grrrr de mænd, hmpåf vi må godt brokke os

Anmeld

19. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Ja så kunne jeg godt tænke mig sådan en solero med skovbær!!! SLURP! husk lige at fortæl hvor god den var også

elsker solero is, den klarer jeg.....

Anmeld

19. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

elsker solero is, den klarer jeg.....

solero-is suuuuuuuuuuuuuuk.... jeg kommer helt sikkert til at synde!!

Anmeld

20. maj 2010

AWO

Zette skriver:

Hvad sagde den  jordemoder til dig søde?

Jeg blev ikke klogere men glæder mig istedet til d.26 hvor der nu er tale om igangsætning. Skal møde frisk på sygehuset kl.9

Nej, hvor spændende! Det er jo lige om lidt..

Hun sagde desværre ikke så meget, andet end at hovedet står helt fast - og det vidste jeg jo ligesom godt allerede. Men jeg har en aftale med lillepige nom, at hun kommer på søndag (skal lige ti lbryllup lørdag ), så nu må vi se, om hun har tænkt sig at overholde den..

Til gengæld rendte jeg så rundt med ondt i maven resten af dagen. Der var nemlig en studerende med inde, som først brugte rigtig lang tid på at skønne vægt (3 kg!! ), og derefter skulle jordemoderen lige tjekke eftere - og nøj, hun tog fat! Av..

Det var dog heldigvis gået over dagen efter, så der er bare blevet (for)strukket lidt, tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.