Zette skriver:
Jeg fik kørt CTG og baby har det skønt skønt i maven. Dejligt at høre på hjertelyd, det er det altså altid... men efter en halv time på fuld styrke, så har jeg vidst også hørt den. Normalt stikker hun af når de sætter den på, men igår blev jeg for første gang sat op (ligger normalt ned) og så var det ligesom om hun accepterede den meget bedre. Så det blev en rar oplevelse både for mig og baby
Det er jo ellers en vild kamp i maven, for der er jo ikke så mange steder at stikke hen... 
Nå men baby blev skudt til at være omkring det scanningsmålingen sagde 5 maj. altså 3400 gram. Jordemoder og scanningslæge var jo dybt uenige, jeg følger bare med... 
Jeg skal derfor derop på onsdag i næste uge og scannes igen, det resultat sammenholdt med jordemoderbesøg hos hende overjordemoderen skal fortælle om jeg skal sættes igang d.26/27 maj... SPÆNDENDE! Og jeg fik fortalt at det er hvis baby er over 4 kg i skøn at jeg bliver sat igang, så hun ikke når at blive kæmpe. Det er JEG og mit underliv MEGET taknemmelig for!

Ejjjjjj hvor fantastisk, kunne være sjovt med den 27 maj, der " tror " jeg at vi føde, har i hvert fald haft en drøm 2 gange hvor jeg skal sige hendes cpr nr, og det er så 270510, vupti og så vågner jeg, mystisk.....
Hmmm mystisk de bliver ved med at være uenige med vægten, men tror faktisk det er mere held end forstand når de gætter rigtigt, uden scanning!
Kan godt forstå du og dit underliv ville sætte pris på under 4kg, spørg min mor - jeg vejede 4400, dengang- avvvvvvvv siger jeg bare!!
Du kom vist først sent på igår, jeg var lige nået at blive nervøs, for om du måske holdt endnu en prøve
Så havde egentlig besluttet at " efterlyse " dig her til morgen hvis ikk der var nyt.... He he det må være mor genet der slår igennem.....
Jeg slap tilgengæld for sukkerbelastning idag
da der ingenting var at spore igår, samt tjekkede sukkertal på mi fars maskine i lørdags efter lagkage, boller, cacao, cola you name it, og der var mit tal også fint
SKØNTTTTT