Jennifer skriver:
Hej piger.
jeg er meget gald for at dyrke motion, og dyrker det dagligt 
men så idag fordi at jeg ikke ville vente i 2 timer på bussen valgte jeg at gå de 10 km hjem,
lige siden jeg er kommet hjem har jeg haft forfærdelig ondt i underlivet i højre side.
er det et tegn på at jeg skal til at trappe lidt ned på min motion.. ?
evt. nogen der kender eller har prøvet det ? hvad gjorde i ?
Jennifer 10+1
Hjesa...
jeg tror ikke, at man kan sige, hvor meget eller hvor lidt man skal bevæge sig/træne!! Jeg har talt med utallige fysioterapeuter og træningseksperter, da jeg også er én af dem der rigtig godt kan lige at træne...!!! Sagen er, at det er MEGET forskelligt hvor meget kroppen kan klare, og det aller vigtigste er at du lytter til din krop - for den skal nok give dig besked, hvis den bliver overanstrengt!!!
Umiddelbart lyder det som om, at den godt kunne bruge et par fridage væk fra træningen... og dermed ikke sagt, at du helt skal holde op!!!
Jeg arbejder som pædagog i en skov børnehave, og sidder nærmest ikke ned i løbet af dagen... derudover cykler jeg og går til thai-bo træning og træner lidt alm fitness!!! Jeg har ikke endnu følt som overanstrengt.... !! Jeg fik dét råd fra min jordemoder at jeg bare skulle huske, at jeg aldrig måtte give mig de ekstra procent, som man normalt gør, for at få mest muligt ud af træningen...!! det er helt i orden at svede og få pulsen op, men man skal huske at holde nogle pauser, drikke RIGELIGT med vand både før under og efter træning, og så skal man huske ALDRIG at træne på tom mave....!!! 
Sorry.. det blev lidt langt.. men håber du kan bruge det til noget...!!!
mange kærlige hilsner fra Lea 20+0
Anmeld