Smerter ! :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Ansemusen

Risen skriver:

Dejligt du også har haft det sådan, hvis man kan sige det sådan.. Men er nu stadig lidt bekymret for om hun sætter sig skævt fast så?.. Det er jo ikke inde på midten men over i venstreside..

Jeg har også haft mere ondt i højre side end i venstre eller i midten. Så det tror jeg ikke betyder at hun sætter sig skævnt fast overhovedet. Men jeg synes du skal spørge din jordemor eller ringe til hospitalet hvis du er bekymret. Tror dog ikke du har spor at frygte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Risen

Ansemusen skriver:

Jeg har også haft mere ondt i højre side end i venstre eller i midten. Så det tror jeg ikke betyder at hun sætter sig skævnt fast overhovedet. Men jeg synes du skal spørge din jordemor eller ringe til hospitalet hvis du er bekymret. Tror dog ikke du har spor at frygte

okay.. Tror jeg venter lidt med at ringe og spørge jordemoderen , er jo kun 34 + og der er vel masser af tid til at lillepigen kan ligge sig rigtigt med hovedet.. Tak for svar 

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

Risen skriver:

ja det er sådan det føles.. som en knytnæve som nærmest ligger der , prøver helt om jeg kan "flytte" hendes hoved mere ind imod midten, men der er ikke noget at flytte.. svært at beskrive..

He he væn dig til det, det kommer til at være sådan nogle uger endnu

Anmeld

17. maj 2010

AWO

Foran til venstre, altså i lysken? Det har jeg haft de sidste 4-5 uger..  Det er ikke hele tiden, men kommer sådan i perioder og kan faktisk være ret ubehageligt!

Det er kommet i takt med, at hun er røget længere og længere ned. Jordemoderen mener dog, at hovedet ligger helt nede i bækkenet, så jeg tror ikke, du behøver være bange for, at hun ligger skævt - hun ligger nok bare, så hun trykker på lidt flere nerver i venstre end i højre side.

Anmeld

18. maj 2010

Risen

Anke skriver:

Foran til venstre, altså i lysken? Det har jeg haft de sidste 4-5 uger..  Det er ikke hele tiden, men kommer sådan i perioder og kan faktisk være ret ubehageligt!

Det er kommet i takt med, at hun er røget længere og længere ned. Jordemoderen mener dog, at hovedet ligger helt nede i bækkenet, så jeg tror ikke, du behøver være bange for, at hun ligger skævt - hun ligger nok bare, så hun trykker på lidt flere nerver i venstre end i højre side.

Ja præcis der .. Var til lægen idag og han mener bare hun ligger og trykker fordi hun er en ordenlig basse , så intet alvorligt .. Desuden ligger hun med hovedet nede så det kan give nogle smertefulde jag en gang imellem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.