Smerter ! :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Risen

Hej piger, endnu et indlæg fra mig skal til lægen i morgen, men nu vil jeg lige spørge jer kloge piger herinde.. Jeg har de seneste par dage har smerter i venstreside af hoften.. Meget korte , men MEGET smertefulde jag.. Kan det være lillepigen som borrer sit hoved skævt ned i bækkenet eller hva? .. Er ikke engang sikker på min læge kan svare mig på det for han virker virkelig ikke som en der har styr på graviditet.. Har ofte fået stukket en gratis bog i hånden hvis jeg havde spørgsmål.. 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

lollandpigen

Hej søde....

Har faktisk oplevet lidt det samme, mit sad i venstre side og faktisk fra navlen højde og ned... Min læge mente jeg havde blærebetændelse og efter en urin prøve kunne hun fastslå det var det. Hun snakkede dog om det måske også kunne være babs der simpelhen skubber nedad som du selv er inde på.... Jeg tror det er helt ufarligt men selvføgelig er det rart at få styr på hva ddet er hvis det nu skulle være blære betændelse......

Glæder mig til at høre hvad din  læge mener det er.....

Knus herfra

Anmeld

17. maj 2010

XXSS

Jag ved bækkenet kunne godt lyde som om hun er ved at sætte sig fast, jeg fik også de jag sidste gang. Vi må da så bare håbe at baby kender vejen lige ud

Anmeld

17. maj 2010

mrsMary

Du skriver ikke om det er fortil eller bagpå i venstre side....

Hvis det er bagtil, kommer det da fra bækkenleddet, altså der, hvor man har 'smilehuller'? Hvis du kan bekræfte, er det jo nok bækkenløsning i et af leddene (egentlig bækkenløsning er i alle tre led- fortil og i begge bagtil).

ellers kan jeg desværre ikke hjælpe.....

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

Lyder som om lillepigen er ved at sætte sig fast, for mig føles det sådan som en knytnæve i den ene hofte side, sjovt nok også venstre... Dog behøver hun ikke at sætte sig helt fast, disse smerter havde jeg længe, og lidt stadig, så bliver spændende hvad jm siger imorgen

Anmeld

17. maj 2010

Risen

lululupo skriver:

Lyder som om lillepigen er ved at sætte sig fast, for mig føles det sådan som en knytnæve i den ene hofte side, sjovt nok også venstre... Dog behøver hun ikke at sætte sig helt fast, disse smerter havde jeg længe, og lidt stadig, så bliver spændende hvad jm siger imorgen

ja det er sådan det føles.. som en knytnæve som nærmest ligger der , prøver helt om jeg kan "flytte" hendes hoved mere ind imod midten, men der er ikke noget at flytte.. svært at beskrive..

Anmeld

17. maj 2010

Risen

mrsMary skriver:

Du skriver ikke om det er fortil eller bagpå i venstre side....

Hvis det er bagtil, kommer det da fra bækkenleddet, altså der, hvor man har 'smilehuller'? Hvis du kan bekræfte, er det jo nok bækkenløsning i et af leddene (egentlig bækkenløsning er i alle tre led- fortil og i begge bagtil).

ellers kan jeg desværre ikke hjælpe.....

nej det er mere foran.. og langt nede, næsten helt nede ved skridtet.. men bare  i venstre side.. ih det er svært at forklare..

Anmeld

17. maj 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Jag ved bækkenet kunne godt lyde som om hun er ved at sætte sig fast, jeg fik også de jag sidste gang. Vi må da så bare håbe at baby kender vejen lige ud

Jo tak hehe.. !

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

Sådan der har jeg haft det. Det er sandsynligvis fordi hun er ved at sætte sig fast i bekkenet! Og så kan det stadig skyldes at ligamenterne giver sig. Så synes ikke det lyder som noget spor unormalt

Anmeld

17. maj 2010

Risen

Ansemusen skriver:

Sådan der har jeg haft det. Det er sandsynligvis fordi hun er ved at sætte sig fast i bekkenet! Og så kan det stadig skyldes at ligamenterne giver sig. Så synes ikke det lyder som noget spor unormalt

Dejligt du også har haft det sådan, hvis man kan sige det sådan.. Men er nu stadig lidt bekymret for om hun sætter sig skævt fast så?.. Det er jo ikke inde på midten men over i venstreside..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.