Endelig gode nyheder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Mettemus

Og hvor lyder han sød din far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Yay!! Fedt!! Det var da dejligt endeligt at få nogle gode nyheder - det trængte i til hva? Lyder også som om du har valgt en god indgangsvinkel - ja, det gik ikke som det skulle, men du har været gravid, det kan lade sig gøre!

Hvad er udsigterne så nu? I gang igen så hurtigt som muligt?

Ihh!! Tillykke med din MA (det må være første gang jeg har sagt det?), dejligt at du ikke skal generes af operationer

Ja det var en kæmpe lettelse.

Nu skal vi lige sunde os lidt, med ferie, middag og bio-tur - så står den på samtale i starten af juni, og så må vi se.

Jeg vil rigtig gerne nå en kort IVF inden de holder sommerferie i slutningen af juli - men jeg er ikke så sikker på de synes vi kan nå det, eller jeg kan komme i gang så tidligt. Så den tror jeg bliver rigtig svær at sluge, hvis vi først kan komme igang i midten af august. 

Ja, det er lidt fjollet at være glad for en MA - men alternativet var altså værre...

Knus

Anmeld

17. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Ja det var en kæmpe lettelse.

Nu skal vi lige sunde os lidt, med ferie, middag og bio-tur - så står den på samtale i starten af juni, og så må vi se.

Jeg vil rigtig gerne nå en kort IVF inden de holder sommerferie i slutningen af juli - men jeg er ikke så sikker på de synes vi kan nå det, eller jeg kan komme i gang så tidligt. Så den tror jeg bliver rigtig svær at sluge, hvis vi først kan komme igang i midten af august. 

Ja, det er lidt fjollet at være glad for en MA - men alternativet var altså værre...

Knus

Kan godt forstå du synes det er lang tid at skulle vente helt til august - men så slipper i måske også for at være så fokuserede på alt det babyhalløj i de måneder?

Håber i får en rigtig dejlig ferie - den kunne vel næsten ikke ligge på et bedre tidspunkt?

Knus

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Kan godt forstå du synes det er lang tid at skulle vente helt til august - men så slipper i måske også for at være så fokuserede på alt det babyhalløj i de måneder?

Håber i får en rigtig dejlig ferie - den kunne vel næsten ikke ligge på et bedre tidspunkt?

Knus

Det tror jeg at jeg vil gøre alligevel, når jeg først har sat noget i hovedet har jeg meget svært ved ikke at handle på det... Og så er der min sygdom, jeg bliver nogen gange rigtig ked af det ved tanken om at den lige pludselig kan blusse meget op - og jeg frygter jeg det lidt.

Nej den er blevet mere tiltrængt end vi nogensinde havde forestillet os. 

Knus

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

Hvor er det dejligt at høre at du kan blive gravid helt normalt i livmoren  Det er de færreste som aborterer flere gange, så det skal nok lykkes for jer med tiden det er jeg sikker på!

Nu skal I nyde hinanden og bearbejde det I har været igennem så I kan blive klar til at prøve igen! Rigtig god nyhed

Anmeld

17. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Det tror jeg at jeg vil gøre alligevel, når jeg først har sat noget i hovedet har jeg meget svært ved ikke at handle på det... Og så er der min sygdom, jeg bliver nogen gange rigtig ked af det ved tanken om at den lige pludselig kan blusse meget op - og jeg frygter jeg det lidt.

Nej den er blevet mere tiltrængt end vi nogensinde havde forestillet os. 

Knus

Hvad er chancerne egentlig for en hjemmelavet baby?

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Hvad er chancerne egentlig for en hjemmelavet baby?

Hmm, jeg tror ikke de er tilstede, for jeg har jo ikke nogen cyklus. 

Lige nu har jeg jo helt vildt mange æg - 8 mener jeg, så vi skal beskytte os det næste stykke tid (jeg kan ikke lade være med at tanke, arg tænkt nu hvis det lykkedes, og hvad er risikoen for at der bliver mere end 2, men det er nok for risikabelt).

Ved du hvornår du skal til scanning??

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

Ansemusen skriver:

Hvor er det dejligt at høre at du kan blive gravid helt normalt i livmoren  Det er de færreste som aborterer flere gange, så det skal nok lykkes for jer med tiden det er jeg sikker på!

Nu skal I nyde hinanden og bearbejde det I har været igennem så I kan blive klar til at prøve igen! Rigtig god nyhed

Ja, det var en rigtig god nyhed (selvom det er lidt mærkeligt at sige om en MA).

Jeg er også sikker på det lige straks er vores tur - uden alt det her rod, skræk og rædsel

Lige præcis - og det vil vi glæde os til

Anmeld

17. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Lige nu har jeg jo helt vildt mange æg - 8 mener jeg, så vi skal beskytte os det næste stykke tid (jeg kan ikke lade være med at tanke, arg tænkt nu hvis det lykkedes, og hvad er risikoen for at der bliver mere end 2, men det er nok for risikabelt).

Hvorfor kan de ikke bruge alle de æg du har lige nu? Du har vel ikke gået noget medicin eller noget?

Ved ingenting med scanning endnu, men håber på i næste uge engang

Anmeld

17. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Hvorfor kan de ikke bruge alle de æg du har lige nu? Du har vel ikke gået noget medicin eller noget?

Ved ingenting med scanning endnu, men håber på i næste uge engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.