Endelig gode nyheder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Vidunderligeunger

længe ventet svar!! 

Tillykke med at det endelig er slut... Må være ubeskriveligt. 

god middag på "den gamle kro" med vin

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Soap

Ha en god tur 

Anmeld

17. maj 2010

oo

åh tillykke-tillykke-tillykke!! ja, det lyder lidt omvendt at sidde og ønske dig tillykke med en MA, men du ved hvad jeg mener

ja, nu kommer bearbejdelsesarbejdet, og du skal bare vide at vi stadig er her, herinde, til den del af processen også, så LÆS AF

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

åh tillykke-tillykke-tillykke!! ja, det lyder lidt omvendt at sidde og ønske dig tillykke med en MA, men du ved hvad jeg mener

ja, nu kommer bearbejdelsesarbejdet, og du skal bare vide at vi stadig er her, herinde, til den del af processen også, så LÆS AF

Ja, jeg bliver også ved med at sige at det er noget mærkeligt at være så glad for - men det var altså det bedste alternativ.

Jeg kan forresten også fortælle at Tine skal begraves imorgen, jeg tog lige op på klinikken i dag efter jeg havde fået taget blodprøve. De er meget rørte deroppe, og sygeplejersken var lidt overrasket over jeg vidste hvordan hun var død, da de har fået afvide at de skal sige hun er pludselig død. Hun kunne fortælle at der kommer en ny læge (Per Emils afløser) og så kommer Per Emil ind og hjælper dem - det var jeg glad for at høre, for det betyder de ikke er helt så presset deroppe. Ja lige en lille update på din tidligere klinik

1000 tak - det kommer jo nok lige pludselig, og så er det rart at have dig og alle de andre dejlige kvinder herinde.

Knus

Anmeld

17. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ja, jeg bliver også ved med at sige at det er noget mærkeligt at være så glad for - men det var altså det bedste alternativ.

Jeg kan forresten også fortælle at Tine skal begraves imorgen, jeg tog lige op på klinikken i dag efter jeg havde fået taget blodprøve. De er meget rørte deroppe, og sygeplejersken var lidt overrasket over jeg vidste hvordan hun var død, da de har fået afvide at de skal sige hun er pludselig død. Hun kunne fortælle at der kommer en ny læge (Per Emils afløser) og så kommer Per Emil ind og hjælper dem - det var jeg glad for at høre, for det betyder de ikke er helt så presset deroppe. Ja lige en lille update på din tidligere klinik

1000 tak - det kommer jo nok lige pludselig, og så er det rart at have dig og alle de andre dejlige kvinder herinde.

Knus

altså...puha! jeg har bare tænkt og tænkt på Tine siden du fortalte det, jeg har endda haft mareridt om hende  (jeg reagerer af en eller anden grund kraftigt på selvmord, der var en dreng der begik selvmord i vores omgangskreds da jeg var teenager og det hjemsøgte mig også bare), men dejligt at høre at de ligesom har lidt styr på det derinde, for to læger virkede som MEGET lidt, og Per Emil var jo også lige gået på pension.

har I talt om, om I vil starte op igen hurtigt eller vente til efter sommer? nu er der selvfølgelig din sygdom at tage hensyn til, ved jeg, men det er jo også meget forskelligt hvordan man har det med at prøve igen. vi ville hurtigt igang, eller jeg ville, men da vi nåede til sommer og vi havde været igennem to og så skulle holde pause kunne jeg godt mærke, at jeg slet ikke havde været klar til at prøve igen. på den anden side er der rigtig mange der føler stor trøst i at kaste sig ud i projektet hurtigt igen - og for rigtig rigtig mange der sker det jo også meget hurtigt efter at de bliver gravide

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

altså...puha! jeg har bare tænkt og tænkt på Tine siden du fortalte det, jeg har endda haft mareridt om hende  (jeg reagerer af en eller anden grund kraftigt på selvmord, der var en dreng der begik selvmord i vores omgangskreds da jeg var teenager og det hjemsøgte mig også bare), men dejligt at høre at de ligesom har lidt styr på det derinde, for to læger virkede som MEGET lidt, og Per Emil var jo også lige gået på pension.

har I talt om, om I vil starte op igen hurtigt eller vente til efter sommer? nu er der selvfølgelig din sygdom at tage hensyn til, ved jeg, men det er jo også meget forskelligt hvordan man har det med at prøve igen. vi ville hurtigt igang, eller jeg ville, men da vi nåede til sommer og vi havde været igennem to og så skulle holde pause kunne jeg godt mærke, at jeg slet ikke havde været klar til at prøve igen. på den anden side er der rigtig mange der føler stor trøst i at kaste sig ud i projektet hurtigt igen - og for rigtig rigtig mange der sker det jo også meget hurtigt efter at de bliver gravide

Ja, det var også helt hårdt at se sygeplejersken blive helt ked af det - og se at hendes billede ikke længere hang på opslagstavlen. Der er så forfærdeligt - kan godt forstå du reagere når du har haft det inde på livet før.

Jeg vil rigtig gerne i gang igen - så hurtigt som muligt. Både fordi jeg tror jeg har det bedst med at handle - og ja pga af min sygdom, men jeg tvivler på vi får lov og de har tid. Der er jo lidt over en måned til der sidste tilmeldning til kort IVF - så vi burde kunne gør det fysisk, hvis mit HCG er helt væk - men spørgsmålet er nok mere om de har tid til det.

Jeg håber...

Men så igen, jeg ved jo ikke helt endu hvordan jeg reagere, så det er nok fint samtalen først er om lidt over 2 uger - så er det forhåbentligt kommet lidt på afstand.

Knus

Anmeld

17. maj 2010

Lou

Hej søde Mia Maja

Hvor er det helt vildt dejligt at du endelig kunne få noget afklaring.. Det må virkelig have været et mareridt for dig den sidste tid. Et eller andet sted må det også være lidt dejligt at vide at man har været gravid, så ved man at det ikke er umuligt... selv om det ikke på nogen måde er en behagelig oplevelse du har haft.

Håber i får en dejlig aften og får koblet lidt fra og nydt hinanden.

Lou

Anmeld

17. maj 2010

businesstigger

Nej hvor dejligt at der endlig var idt gode nyheder til jer!!! Det var på tide. Og ja man havde nok ikke forstillet sig at man ville blive glad over en abort men nu er det da ovre. I kan se frem af og have med i rygsækken at du kan blive gravid. at den næste er en "keeper"!

God middag MED vin

Anmeld

17. maj 2010

VNB

Hvor SKØNT med lidt positive nyheder til jer! Endelig! Og synes at tanken om at du jo ved nu at du sagtens KAN blive gravid er meget betryggende  

Den er der næste gang!

Rigtig god tur på kroen! og drik lige et glas vin for mig for det savner jeg godt nok når man spiser god middag!  (hehe du ender da vist med at gå i hegnet så mange som du liiiige skal tage en ekstra tår for )

NYD aftenen - det har i virkelig fortjent!

knus!

Anmeld

17. maj 2010

Miia90

dejligt og hører

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.