Mia Maia skriver:
Ja, jeg bliver også ved med at sige at det er noget mærkeligt at være så glad for - men det var altså det bedste alternativ.
Jeg kan forresten også fortælle at Tine skal begraves imorgen, jeg tog lige op på klinikken i dag efter jeg havde fået taget blodprøve. De er meget rørte deroppe, og sygeplejersken var lidt overrasket over jeg vidste hvordan hun var død, da de har fået afvide at de skal sige hun er pludselig død. Hun kunne fortælle at der kommer en ny læge (Per Emils afløser) og så kommer Per Emil ind og hjælper dem - det var jeg glad for at høre, for det betyder de ikke er helt så presset deroppe. Ja lige en lille update på din tidligere klinik
1000 tak - det kommer jo nok lige pludselig, og så er det rart at have dig og alle de andre dejlige kvinder herinde.
Knus
altså...puha! jeg har bare tænkt og tænkt på Tine siden du fortalte det, jeg har endda haft mareridt om hende
(jeg reagerer af en eller anden grund kraftigt på selvmord, der var en dreng der begik selvmord i vores omgangskreds da jeg var teenager og det hjemsøgte mig også bare
), men dejligt at høre at de ligesom har lidt styr på det derinde, for to læger virkede som MEGET lidt, og Per Emil var jo også lige gået på pension.
har I talt om, om I vil starte op igen hurtigt eller vente til efter sommer? nu er der selvfølgelig din sygdom at tage hensyn til, ved jeg, men det er jo også meget forskelligt hvordan man har det med at prøve igen. vi ville hurtigt igang, eller jeg ville, men da vi nåede til sommer og vi havde været igennem to og så skulle holde pause kunne jeg godt mærke, at jeg slet ikke havde været klar til at prøve igen. på den anden side er der rigtig mange der føler stor trøst i at kaste sig ud i projektet hurtigt igen - og for rigtig rigtig mange der sker det jo også meget hurtigt efter at de bliver gravide 
Anmeld