December terminer...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

vingummibamse

Topp skriver:

det er min nr. 2 - jeg har en dreng på snart 11 år

så blir det da en lille fin efternøler...

hva siger han så til at skulle være storbror..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Topp

ja det bliver en efternøler - han glæder sig heeeelt vildt

Anmeld

17. maj 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja lige præcis for reager på at.. ej er det nu også normalt det her for sådan havde jeg det slet ikke sidst...

ja vi var til scaning sidste mandag.. hvor de så fandt ud af at jeg slet ikke var så langt henne som de lige troede så vi skal til scaning igen d. 6 juni.. så det glæder vi os også til... i mandags var babyen jo ikke meget støre end en Vingummibamse..

ja drengene her hjemme stemmer for en lillesøster hehe men jeg ville nu gerne ha en dreng mere...

men så længe barnet er sundt og rask er det jo vigtist...

hva med jer..? nogen drøm på det punkt..?

Hold da op, så er du da scannet tidligt, jeg blev scannet da jeg var 8+4 (troede jeg var 8+6) pga lidt blødninger, og der var den lille 20 mm, men liv var der masser af

Men syntes nu det er skægt til de scanninger, bare tanken om der er sådan et lille liv derinde, det er HELT fantastisk.

Altså jeg vil gerne have en dreng som den første, men selvfølgelig bliver det en pige, så er det da også helt vidunderligt, er på samme spor som dig, bare barnet er sundt og rask, så er jeg lykkelig, lige meget hvad kønnet er. Men tror det med at det skal være en dreng er fordi jeg altid selv har ønsket mig en storebror, jeg er den ældste af 3, så har en lillesøster og en lillebror.

Anmeld

17. maj 2010

Baby2010/2013

Jeg har termin d.19 dec.

Anmeld

17. maj 2010

VNB

Vi venter vores første barn med termin den 12/12

blir skønt med en flok DEJLIGE jule-bebser herinde

Anmeld

17. maj 2010

mullesmith2

Jeg har termin d.4 dec. Med mit første barn og min kærestes nummer 2

Anmeld

17. maj 2010

Sakris

Jeg har termin 28. december med både min og min kærestes første barn. Skal have lavet vandrejournal på onsdag, så bliver det lidt mere virkeligt!

Anmeld

17. maj 2010

vingummibamse

Ej hvor er det lækkert med så mange Jule- babyer....

blir spændene når vi alle sammen har været til scaninger... og vi kan komme til at se billeder af både bebs og mave...

Anmeld

17. maj 2010

anjada

Jeg er sat til d. 15 dec. det er mit andet barn, men kærestens første, jeg har en dreng på 10 år, og han mener at det er den bedste julegave nogensinde, han skal ha i år

Det bliver da hyggeligt at følge med i hvordan det går med os alle herinde

Anmeld

17. maj 2010

mor_sabina

Herhjemme venter vi nummer to til 28 december. Og mor håber da på en lillesøster men mon ikke den bliver lige velkommen uanset køn, men håber selvfølgelig den er sund og rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.