vingummibamse skriver:
ja lige præcis for reager på at.. ej er det nu også normalt det her for sådan havde jeg det slet ikke sidst...
ja vi var til scaning sidste mandag.. hvor de så fandt ud af at jeg slet ikke var så langt henne som de lige troede så vi skal til scaning igen d. 6 juni.. så det glæder vi os også til... i mandags var babyen jo ikke meget støre end en Vingummibamse..
ja drengene her hjemme stemmer for en lillesøster hehe men jeg ville nu gerne ha en dreng mere...
men så længe barnet er sundt og rask er det jo vigtist...
hva med jer..? nogen drøm på det punkt..?
Hold da op, så er du da scannet tidligt, jeg blev scannet da jeg var 8+4 (troede jeg var 8+6) pga lidt blødninger, og der var den lille 20 mm, men liv var der masser af
Men syntes nu det er skægt til de scanninger, bare tanken om der er sådan et lille liv derinde, det er HELT fantastisk.
Altså jeg vil gerne have en dreng som den første, men selvfølgelig bliver det en pige, så er det da også helt vidunderligt, er på samme spor som dig, bare barnet er sundt og rask, så er jeg lykkelig, lige meget hvad kønnet er. Men tror det med at det skal være en dreng er fordi jeg altid selv har ønsket mig en storebror, jeg er den ældste af 3, så har en lillesøster og en lillebror.

Anmeld