December terminer...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

vingummibamse

er der andre end mig med termin i Dec.

jeg har selv termin d. 5 Dec.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Topp

jeps jeg har.... d. 31-12-2010

Anmeld

17. maj 2010

VIPpigen

Har termin den 10 december

Anmeld

17. maj 2010

vingummibamse

FEDT at der er flere end mig.... hehe

er det jeres først..?

Anmeld

17. maj 2010

businesstigger

Jeg har d. 26.

Anmeld

17. maj 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

FEDT at der er flere end mig.... hehe

er det jeres først..?

Det er vores første her, så stadig MEGET spændende alt sammen, og hold op hvor ens krop går amok under en graviditet. har stadig 30 uger tilbage...

Anmeld

17. maj 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Det er vores første her, så stadig MEGET spændende alt sammen, og hold op hvor ens krop går amok under en graviditet. har stadig 30 uger tilbage...

ja fuldstændig amok..

her er det nr. 2 men syntes slet ikke at jeg havde så ondt over det hele og så meget kvalme med min søn..

men ja er jo også forskelligt fra graviditet til graviditet..

men ja da rigtig spændende...

så skal i også snart ind og scannes...?

Anmeld

17. maj 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja fuldstændig amok..

her er det nr. 2 men syntes slet ikke at jeg havde så ondt over det hele og så meget kvalme med min søn..

men ja er jo også forskelligt fra graviditet til graviditet..

men ja da rigtig spændende...

så skal i også snart ind og scannes...?

Ja, det er nok det mest forvirrende, den der: jamen dsådan var det jo ikke sidst, hvad sker der nu, og alt det der når det er 2 eller 3 gang. Så tror jeg det er nemmere for førstegangs gravide, vi har ikke noget som sådan at forholde os til, vi må bare lytte til kroppen, og kan ikke samligne.

Ja, vi eller jeg skal til scanning på næste onsdag, så det bliver rigti spændende, kæresten er i nordjylland, og kan desværre ikke være med, men så har jeg inviteret svigermor, hun glæder sig helt vildt over hendes "farmor aftale". hun har et barnebarn på 1½, men har ikke været indeover ved denne graviditet, så hun er helt oppe på skyerne af at skulle med her

Gad vide om det så bliver en pige i skal have, eller om det bare er kroppen der reagere anderledes denne gang

Har i været til scanning så, eller skal i det snart også??

Anmeld

17. maj 2010

Topp

det er min nr. 2 - jeg har en dreng på snart 11 år

Anmeld

17. maj 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Ja, det er nok det mest forvirrende, den der: jamen dsådan var det jo ikke sidst, hvad sker der nu, og alt det der når det er 2 eller 3 gang. Så tror jeg det er nemmere for førstegangs gravide, vi har ikke noget som sådan at forholde os til, vi må bare lytte til kroppen, og kan ikke samligne.

Ja, vi eller jeg skal til scanning på næste onsdag, så det bliver rigti spændende, kæresten er i nordjylland, og kan desværre ikke være med, men så har jeg inviteret svigermor, hun glæder sig helt vildt over hendes "farmor aftale". hun har et barnebarn på 1½, men har ikke været indeover ved denne graviditet, så hun er helt oppe på skyerne af at skulle med her

Gad vide om det så bliver en pige i skal have, eller om det bare er kroppen der reagere anderledes denne gang

Har i været til scanning så, eller skal i det snart også??

ja lige præcis for reager på at.. ej er det nu også normalt det her for sådan havde jeg det slet ikke sidst...

ja vi var til scaning sidste mandag.. hvor de så fandt ud af at jeg slet ikke var så langt henne som de lige troede så vi skal til scaning igen d. 6 juni.. så det glæder vi os også til... i mandags var babyen jo ikke meget støre end en Vingummibamse..

ja drengene her hjemme stemmer for en lillesøster hehe men jeg ville nu gerne ha en dreng mere...

men så længe barnet er sundt og rask er det jo vigtist...

hva med jer..? nogen drøm på det punkt..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.