Så er det officielt og jeg behøver ikke være anonym længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Ida.

msax skriver:

Officielt velkommen til Viborg (lige om lidt).

Men der er jo langt ud til den ende af Viborg ...

Det bliver skønt når I er faldet på plads og der kommer ro på igen. Håber Pladsanvisningen kan trylle så du får plads til begge pigerne samme sted.

Vi ses forhåbentlig inden så længe.

SMIL fra Mette 28+6

Bor I ikke inde i midtbyen? der er der kun ca. 3 km...det er da ikke langt

Og selvfølgelig må vi da finde ud af at ses - tænk at vi så er hele tre navlere i Viborg...hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

msax

idamaria83 skriver:

Bor I ikke inde i midtbyen? der er der kun ca. 3 km...det er da ikke langt

Og selvfølgelig må vi da finde ud af at ses - tænk at vi så er hele tre navlere i Viborg...hygge

jo vi er placeret lige i midten... det ser bare ud til at være længere på et kort...

men jeg syntes altid det er svært at afstandsbedømme på kort, specielt når det er områder man ikke kender (og der ikke er målestok på kortet).

Ja, nu hvor bliver tre må det helt sikkert "udnyttes" til en kop kaffe og en sommeris.

Hvornår er det I flytter?

SMIL fra mette

Anmeld

19. maj 2010

Ida.

msax skriver:

jo vi er placeret lige i midten... det ser bare ud til at være længere på et kort...

men jeg syntes altid det er svært at afstandsbedømme på kort, specielt når det er områder man ikke kender (og der ikke er målestok på kortet).

Ja, nu hvor bliver tre må det helt sikkert "udnyttes" til en kop kaffe og en sommeris.

Hvornår er det I flytter?

SMIL fra mette

Der er slet ikke så langt men kan godt forstå, at det er temmeligt svært at bedømme på ukendt terræn og uden målestok (hvad er det for et elendigt kort, der ingen målestok har på?) - jeg gik i gymnasiet nede på katedralskolen i midtbyen - og der cyklede jeg da fra Houlkær hver dag - det tager ikke mere end et kvarters tid...

Ja du er flyttet til ukendt land og jeg flytter tilbage til det sted, hvor jeg er vokset op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.