Caroline86 skriver:
Jeg håber virkelig du er gravid og er en af de kvinder som udskiller meget lidt hcg i urinen!!! 
Ang. det med at springe en cyklus over så har din læge faktisk ret. Det er meget normalt - og specielt når man forsøger at blive gravid! Der er ikke rigtig nogen som kan forklare hvorfor det pludselig sker en måned, for kvinderne beskriver netop at de ikke tænker mere over projektet end normalt, ikke er stressede eller umiddelbart kan finde andre "lige til" forklaringer.. Det sker altså bare! Men du har så også ret i at din æl så burde komme nu og cyklus fortsætte som intet var hændt.. hmm! Kan godt se det er lidt bøvlet for dig! 
Der er desværre nok ikke så meget at gøre end se tiden an og se hvad der sker. Hvis du så ikke får din mens om 14 dage (ergo 2 cyklusser sprunget over) synes jeg du skal ringe til lægen og insistere på en hcg-blodprøve!!
Håber det er en spire der gemmer sig i mavsen!! 

Knus
Tak for et godt og uddybende svar
Og ja, jeg må vist bare vente og se om min menstruation kommer om 11-12 dage.
Er bare lidt surt, for kæresten og jeg tager på ferie to dage efter jeg bør (ikke bør) få menstruation, og ville så gerne have et svar inden. For hvis den ikke dukker op, så kan jeg ikke nå at få en tid hos lægen inden afrejse, og så skal jeg gå i uvished endnu 10-12 dage inden jeg kan snakke med lægen. Øv... Men vi må se hvad der sker. Jeg er så uheldig helt generelt, så den dukker sikkert bare op, helt uden at tænke over den lige har drevet mig til vanvid en hel måned ved at udeblive

Forresten en skøn lille datter du har fået dig...
Anmeld