Jeg fatter INTET!?! Hjælp piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Neki

DK skriver:

Min venide kunne ikke teste positivt før hun var 7+3!!! Hun fik en tidlig scanning for at de kunne finde ud af hvad hendes termin var, og det var altså først så sent at hun kunne stå med en test der viste to streger. Der var intet i vejen og hun har idag en dejlig dreng!

Jeg ved at Rosa aldrig fik en positiv ÆL-test fordi hun allerede var gravid!

Jeg krydser fingre

Var det på almindelige tests hjemme at hun først fik to streger 7+3?
Jeg er 6+3 i dag, hvis min ægløsning ellers faldt normalt sidste måned.. Så har jeg jo en hel uge at løbe på endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Neki

Caroline86 skriver:

Jeg håber virkelig du er gravid og er en af de kvinder som udskiller meget lidt hcg i urinen!!!

Ang. det med at springe en cyklus over så har din læge faktisk ret. Det er meget normalt - og specielt når man forsøger at blive gravid! Der er ikke rigtig nogen som kan forklare hvorfor det pludselig sker en måned, for kvinderne beskriver netop at de ikke tænker mere over projektet end normalt, ikke er stressede eller umiddelbart kan finde andre "lige til" forklaringer.. Det sker altså bare! Men du har så også ret i at din æl så burde komme nu og cyklus fortsætte som intet var hændt.. hmm! Kan godt se det er lidt bøvlet for dig!

Der er desværre nok ikke så meget at gøre end se tiden an og se hvad der sker. Hvis du så ikke får din mens om 14 dage (ergo 2 cyklusser sprunget over) synes jeg du skal ringe til lægen og insistere på en hcg-blodprøve!!

Håber det er en spire der gemmer sig i mavsen!!

Knus

Tak for et godt og uddybende svar
Og ja, jeg må vist bare vente og se om min menstruation kommer om 11-12 dage.

Er bare lidt surt, for kæresten og jeg tager på ferie to dage efter jeg bør (ikke bør) få menstruation, og ville så gerne have et svar inden. For hvis den ikke dukker op, så kan jeg ikke nå at få en tid hos lægen inden afrejse, og så skal jeg gå i uvished endnu 10-12 dage inden jeg kan snakke med lægen. Øv... Men vi må se hvad der sker. Jeg er så uheldig helt generelt, så den dukker sikkert bare op, helt uden at tænke over den lige har drevet mig til vanvid en hel måned ved at udeblive

Forresten en skøn lille datter du har fået dig...

Anmeld

18. maj 2010

Miss.Sunshine

Neki skriver:

Hold da op.. Det var sent.
Var det på almindelige urintests at hun først kunne få to streger så sent?

Og havde hun testet inden de 16 uger?

Knus Neki

Hej Neki

Ja det var på alm urintest. Hun fik også taget test hos lægen,der viste negativ og han sagde at det hele var indbildt osv. Hun testede både da hun har været 5 uger,8 uger,10 uger,12 uger henne osv, for hun kunne simpelthen ikke forstå det.

Til sidst troede hun at hun var  ved at blive tosset,men så var den der lige pludselig og en scanning viste at hun var så langt henne.

Anmeld

18. maj 2010

Neki

Miss.Sunshine skriver:

Hej Neki

Ja det var på alm urintest. Hun fik også taget test hos lægen,der viste negativ og han sagde at det hele var indbildt osv. Hun testede både da hun har været 5 uger,8 uger,10 uger,12 uger henne osv, for hun kunne simpelthen ikke forstå det.

Til sidst troede hun at hun var  ved at blive tosset,men så var den der lige pludselig og en scanning viste at hun var så langt henne.

Hvor er det vildt.. Jamen så kan intet jo udelukkes nu kan jeg høre. Det du beskriver burde jo ikke være muligt, men det er det jo så åbenbart alligevel.

Ved du hvilke symptomer hun havde I alle de uger der gjorde hun blev ved med at teste? Og hvorfor fik hun ikke taget blodprøve hos lægen?

Anmeld

18. maj 2010

Miss.Sunshine

Neki skriver:

Hvor er det vildt.. Jamen så kan intet jo udelukkes nu kan jeg høre. Det du beskriver burde jo ikke være muligt, men det er det jo så åbenbart alligevel.

Ved du hvilke symptomer hun havde I alle de uger der gjorde hun blev ved med at teste? Og hvorfor fik hun ikke taget blodprøve hos lægen?

Jamen hun havde lidt kvalme on and off, så var hun ekstra træt.

Lidt stikken der kom og gik i brysterne og en appetit der skiftede som vinden blæser. Derfor kunne hun bare ikke slippe tanken. Og det viste sig jo at hun havde ret. Hendes læge er af den gamle skole og når testen viste negativ, jamen så var hun ikke gravid-Slut &Færdig. Og hun vidste ikke man kunne få taget en blodprøve,og slog så derfor ikke i bordet.

Jeg kan så oveni fortælle dig, at min venindes søster blev sterilliseret fordi hun ikke ønskede flere børn. Og efter et år blev hun ved at have det underligt. En scanning til sidst afslørede at hun var 6 måneder henne...så intet er umuligt. 

Anmeld

18. maj 2010

Neki

Miss.Sunshine skriver:

Jamen hun havde lidt kvalme on and off, så var hun ekstra træt.

Lidt stikken der kom og gik i brysterne og en appetit der skiftede som vinden blæser. Derfor kunne hun bare ikke slippe tanken. Og det viste sig jo at hun havde ret. Hendes læge er af den gamle skole og når testen viste negativ, jamen så var hun ikke gravid-Slut &Færdig. Og hun vidste ikke man kunne få taget en blodprøve,og slog så derfor ikke i bordet.

Jeg kan så oveni fortælle dig, at min venindes søster blev sterilliseret fordi hun ikke ønskede flere børn. Og efter et år blev hun ved at have det underligt. En scanning til sidst afslørede at hun var 6 måneder henne...så intet er umuligt. 

Ja jeg kan da godt se at intet åbenbart er umuligt med de historier du kommer med

Jeg vil bare så gerne have håndgribelige beviser (læsositiv test) på at jeg er gravid, og det ikke bare er indbildte symptomer jeg render rundt med. Tør bare ikke at holde ved tanken om at "der er noget", for er så bange for at blive skuffet hvis min menstruation så dukker op, som intet var hændt, her om 11-12 dage.

Men med dine historier er det jo næsten umuligt ikke at have et lille håb

Anmeld

18. maj 2010

Miss.Sunshine

Neki skriver:

Ja jeg kan da godt se at intet åbenbart er umuligt med de historier du kommer med

Jeg vil bare så gerne have håndgribelige beviser (læsositiv test) på at jeg er gravid, og det ikke bare er indbildte symptomer jeg render rundt med. Tør bare ikke at holde ved tanken om at "der er noget", for er så bange for at blive skuffet hvis min menstruation så dukker op, som intet var hændt, her om 11-12 dage.

Men med dine historier er det jo næsten umuligt ikke at have et lille håb

Jeg kan 100% godt forstå du gerne vil ha en positiv test i hånden. Det er jo også sådan det er når det er "normalt" og det ser jeg ikke noget galt i. Jeg drømmer selv om en positiv æl test og fik måske en i dag. Der er dog delte meninger mellem de søde tøzer her inde om den var positiv eller tæt på at være det,men nok om det*S*

Og mit næste projekt bliver at tælle 14 dage ned til jeg kan teste for graviditet og så håbe håbe håbe den er positiv. Så tro mig, jeg forstår dig godt. Men nogen skal skille sig ud og ikke følge normen, og jeg håber det er dig, og du har en lille spire derinde i mavsen så kan du måske håbe lidt for mig bagefter

Anmeld

27. maj 2010

mistel

var den så positiv???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.