Hej Piger.
Jeg må bare lige af med mine frustrationer, og så er i jo altid så gode til at lytte
Jeg er i dag gået 16 dage over tid. Testede for 2 dage siden, og der var den STADIG negativ. Jeg har aldrig prøvet at gå mere end maks 2 dage over, og det er vist kun sket et par gange i de mange år jeg efterhånden har haft menstruation. Har aldrig taget p-piller, så er ikke min krop der er hormonforstyrret.
Jeg tror ikke rigtig længere på graviditet, selvom jeg har haft en del symptomer. Men når jeg er gået så længe over uden positivt resultat på testene, så tror jeg ikke mere på jeg kan være heldig.
Jeg har snakket med lægen som ville se tiden an en måneds tid, men det er godt nok svært!
Lægen tror det "bare" er en cyklus jeg har sprunget over, men burde jeg så ikke få min æl som normalt og min mens til tiden næste gang?
Og Jeg kan ikke rigtig finde Info på nettet der bekræfter at det altså er helt normalt at springe en cyklus over hvis man hverken har stress, er påvirket af p-piller, på slankekur..etc.. Men altså bare er sund og rask og helt normal. Så står der ingen steder at det er normalt at springe en menstruation over når ens cyklus ellers er regelmæssig!
For jeg har testet for æl også, da den efter planen (som den har gjort de foregående 9 mdr) skulle være på trapperne i går eller senest i dag. Men der er INTET spor på ægløsning.
Nå.. Men hvis nogen har en kommentar, et godt råd, kender nogen der har oplevet noget lignende eller selv har prøvet det, så må i da meget gerne lige
skrive

Knus Neki
Anmeld