Spørgsmål til dig med baby på 5-6 mdr:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

L.J.L

Hvor meget får jeres barn at spise nu?

Synes godt nok det er svært at få fyldt alt det mad i ham som det anbefales af SH-styrelsen...(Jeg læste mig til 750ml modermælk/mme i døgnet samt to skemåltider)

-Hvordan gør du/i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Brams

Min datter er 6½ måned og får 3 skemåltider om dagen nu. Jeg ammer så jeg ved at gode grunde ikke hvor meget hun får der.

Anmeld

17. maj 2010

L.J.L

Ok. Jeg er så netop stoppet med at amme, fordi jeg ikke følte han fik nok, og så fordi jeg synes det var frustrerende ikke at vide hvor meget mad han fik... Selvom jeg er lidt ked af at det er slut med at amme, så synes jeg nu det er meget rart at jeg nu ved helt præcist hvor meget mad han får at spise.

Anmeld

17. maj 2010

millesofie

jeg ammer også

men hun får ca to til tre ske måltider men det er kun det ene hun spiser op

hun er glad og tilfreds, og så er jeg også glad.. jeg ved ikke om hun skal have mere end hun får men hun kan ikke spise mere og hun ser ikke ud til at mangle noget

Tinke er lige blevet 5 mån

Anmeld

17. maj 2010

L.J.L

millesofie skriver:

jeg ammer også

men hun får ca to til tre ske måltider men det er kun det ene hun spiser op

hun er glad og tilfreds, og så er jeg også glad.. jeg ved ikke om hun skal have mere end hun får men hun kan ikke spise mere og hun ser ikke ud til at mangle noget

Tinke er lige blevet 5 mån

Hvor mange gange ammer du i døgnet?

ps. sikken et dejligt navn Tinke

Anmeld

17. maj 2010

L.J.L

OP!

Anmeld

17. maj 2010

quity

Min datter får 4 flasker a´ 200 ml erstatning samt skemadtil aftensmad. Dette spiser hun dog ik en hel portion af

Anmeld

17. maj 2010

Pige2009

Laura er 6½ måned og hun får følgende:

Morgen: Havregrød
Formiddag: Bryst
Middag: Et kvart rugbrød med leverpostej
Eftermiddag: Bryst
Aften: Kartoffelmos med grøntsager og en smule kød
Sengetid: Bryst

Derudover vågner hun nogle gange om natten og får bryst. Jeg tror man skal lytte til sit barn, for der er enorm forskel på om man har fået et barne der spiser meget eller lidt. Laura spiser ikke så meget i forhold til andre, synes jeg, men hun trives, tager fint på og er glad

K.h. Linda

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Laura er 6½ måned og hun får følgende:

Morgen: Havregrød
Formiddag: Bryst
Middag: Et kvart rugbrød med leverpostej
Eftermiddag: Bryst
Aften: Kartoffelmos med grøntsager og en smule kød
Sengetid: Bryst

Derudover vågner hun nogle gange om natten og får bryst. Jeg tror man skal lytte til sit barn, for der er enorm forskel på om man har fået et barne der spiser meget eller lidt. Laura spiser ikke så meget i forhold til andre, synes jeg, men hun trives, tager fint på og er glad

K.h. Linda

et kvart rugbrød er da ret godt spist af en på 6½ måned Andre nøjes med en kvart skive... tithi fnis!

Sorry, har dårlig humor i dag (igen i dag)

Anmeld

18. maj 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

et kvart rugbrød er da ret godt spist af en på 6½ måned Andre nøjes med en kvart skive... tithi fnis!

Sorry, har dårlig humor i dag (igen i dag)

LOOOLLLLL Det var sgu sjovt Elsker plat humor! Og så vidste du jo, jeg kunne tåle det. Hi hi.

Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.