Ansemusen skriver:
Jeg havde selv ekstremt lidt lyserødt blod en eller to gange. jeg panikkede fuldstændig og ringede til min læge og bad om en henvisning til en gynøkolog, som kunne scanne mig. og det fik jeg og fik tid samme dag. Så hvis du går og har det dårligt, må du skrue bissen på! Det behøvede jeg ikke engang, jeg skulle bare sige at det havde jeg brug for for at kunne slappe af. Men har også en fantastisk sød og forstående læge!
Jeg tror ikke du skal være bekymret. Som hovedregel siger man at lyst blod er helt ufarligt. Der kan være tale om irriterede slimhinder osv.
Jeg har talt med min læge til eftermiddag og han laver en henvisning til en gynækolog, så jeg kan få en scanning om en uges tid.
Han synes i det, jeg er så tidligt i graviditeten at det er bedst at vente. Selvom jeg bløder i dag, kan der godt gå over et døgn, før fosteret holder op med at leve (hvis det er en abort), så han er bange for at give mig falsk tryghed, hvilket jeg i og for sig også godt lidt kan følge ham i.
Jeg bløder lidt igen her til aften, men stadig meget lysserødt.
Krydser fingre for der ikke dukker smerter op..og det bare er lidt irriteret slimhinder..
Anmeld