Har brug for et par beroligende ord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

businesstigger

Kan godt forstå du er nervøs. Og når man har prøvet at miste før så sidder det bare dybt i en! Det er helt klart nemmere sagt end gjort det der med at slappe af.

Håber at det bare er falsk alarm og alt er som det skal være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

VIPpigen

Blyb skriver:

Jeg døjer godt nok med lidt hård mave, så jeg kan selvfølgelig håbe det kun er små blodkar der springer..

Tak for din positive historie, det er dem der er brug for lige nu

Knus

Ja. Altså jeg havde spurgt lægen om det med hård mave på et tidspunk, om det kunne have noget med at gøre jeg blødte, men det havde hun ikke hørt om, men det kunne sygeplejersken så fortælle det åbenbart godt kunne. Prøv at spise 2-3 kiwi'er om dagen, de er rigtig gode til hård mave.

Jeg havde både frisk og gammelt blod når jeg blødte, men spørg om lægen ikke bare i det mindste vil lave en GU på dig, der kan han se om det er fra livmoderen du bløder, og han kan se om du har lidt rifter. Det er en god ide hvertfald bare som en start, og så hold øje med det.

Rigtig god dag kram

Anmeld

17. maj 2010

anjada

Jeg blødte selv lidt en aften da jeg var i uge 6, og jeg panikkede totalt, havde jo lige fået af vide at jeg var gravid, og så blev jeg bange for om der var noget galt, så jeg ringede til både vagtlæge om aftenen og til min egen læge næste morgen. Men jeg fik af vide at det var ganske normalt i den første del af graviditeten, men hvis jeg havde behov for en tryghedsscanning så skulle jeg bare sige til. Det gjorde jeg dog ikke, og har ikke haft blødning siden, og er nu i uge 9+5.

Så jeg håber at alt er okay hos dig  og at du kan få hvilet lidt

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

Jeg havde selv ekstremt lidt lyserødt blod en eller to gange. jeg panikkede fuldstændig og ringede til min læge og bad om en henvisning til en gynøkolog, som kunne scanne mig. og det fik jeg og fik tid samme dag. Så hvis du går og har det dårligt, må du skrue bissen på! Det behøvede jeg ikke engang, jeg skulle bare sige at det havde jeg brug for for at kunne slappe af. Men har også en fantastisk sød og forstående læge!

Jeg tror ikke du skal være bekymret. Som hovedregel siger man at lyst blod er helt ufarligt. Der kan være tale om irriterede slimhinder osv.

Anmeld

17. maj 2010

Blyb

Ansemusen skriver:

Jeg havde selv ekstremt lidt lyserødt blod en eller to gange. jeg panikkede fuldstændig og ringede til min læge og bad om en henvisning til en gynøkolog, som kunne scanne mig. og det fik jeg og fik tid samme dag. Så hvis du går og har det dårligt, må du skrue bissen på! Det behøvede jeg ikke engang, jeg skulle bare sige at det havde jeg brug for for at kunne slappe af. Men har også en fantastisk sød og forstående læge!

Jeg tror ikke du skal være bekymret. Som hovedregel siger man at lyst blod er helt ufarligt. Der kan være tale om irriterede slimhinder osv.

Jeg har talt med min læge til eftermiddag og han laver en henvisning til en gynækolog, så jeg kan få en scanning om en uges tid.

Han synes i det, jeg er så tidligt i graviditeten at det er bedst at vente. Selvom jeg bløder i dag, kan der godt gå over et døgn, før fosteret holder op med at leve (hvis det er en abort), så han er bange for at give mig falsk tryghed, hvilket jeg i og for sig også godt lidt kan følge ham i.

Jeg bløder lidt igen her til aften, men stadig meget lysserødt.

Krydser fingre for der ikke dukker smerter op..og det bare er lidt irriteret slimhinder..

Anmeld

18. maj 2010

Maise

blødte selv meget under min graviditet helt fra starten af og indtil omkring uge 30. sarte kar og slimhinder sagde de kloge. Har selv aborteret 2 gange så kender følelsen. var så angst under det meste af min graviditet og måtte sygemeldes allerede fra uge 20 pga. blødninger. jeg blev uges gæst først på gynækologisk og senere på fødegangen. Krydser fingre for dig.

kh Maise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.