Hej!
Som overskriften lyder, ja så har jeg brug for et par seriøse beroligende ord.
Er i dag 5+6 og havde i morges en smule blod på papiret. Friskt, men meget gennemsigtigt..
Min første tanke var..at det heldigvis ikke var ret meget. Men som minutterne skred frem blev jeg mere og mere nervøs.
Det skal lige siges jeg havde en MA i december og havde et meget langt forløb efterfølgende med mange blodpprøver.
Jeg er så hundeangst for at miste igen.
Kørte på job og ringede til lægen imens. Jeg ved godt de ikke kan stille en disse op, hvis kroppen først har tænkt sig at abortere. Men jeg havde nok håbet på de ville scanne mig. Hvis jeg er heldig vil man kunne se hjerteblink i denne uge.
Men han synes jeg skulle tage hjem og slappe lidt af og prøve at fokusere på noget andet. (nemt nok!!) Men han ville dog ringe til mig senere på dagen, for at høre hvordan det gik. Hvis blødningen fortsætter med kun at være en smule, ville han nok få mig scannet, for at tjekke alt er OK. Hvis jeg begyndte at bløde meget, mere end mens, skulle jeg ringe igen.
Åhh..fuck det er hårdt! Prøver virkelig at slappe af og tænke..der er masser af gravide der bløder en smule i starten eller enddog hele deres graviditet.
Beklager det blev noget langt! Havde bare brug for at læsse af..
Anmeld