Har brug for et par beroligende ord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.084 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Blyb

Hej!

Som overskriften lyder, ja så har jeg brug for et par seriøse beroligende ord.

Er i dag 5+6 og havde i morges en smule blod på papiret. Friskt, men meget gennemsigtigt..

Min første tanke var..at det heldigvis ikke var ret meget. Men som minutterne skred frem blev jeg mere og mere nervøs.

Det skal lige siges jeg havde en MA i december og havde et meget langt forløb efterfølgende med mange blodpprøver.

Jeg er så hundeangst for at miste igen.

Kørte på job og ringede til lægen imens. Jeg ved godt de ikke kan stille en disse op, hvis kroppen først har tænkt sig at abortere. Men jeg havde nok håbet på de ville scanne mig. Hvis jeg er heldig vil man kunne se hjerteblink i denne uge.

Men han synes jeg skulle tage hjem og slappe lidt af og prøve at fokusere på noget andet. (nemt nok!!) Men han ville dog ringe til mig senere på dagen, for at høre hvordan det gik. Hvis blødningen fortsætter med kun at være en smule, ville han nok få mig scannet, for at tjekke alt er OK. Hvis jeg begyndte at bløde meget, mere end mens, skulle jeg ringe igen.

Åhh..fuck det er hårdt! Prøver virkelig at slappe af og tænke..der er masser af gravide der bløder en smule i starten eller enddog hele deres graviditet.

Beklager det blev noget langt! Havde bare brug for at læsse af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Mira0911

Alligevel undre det mig at du ikke er kommet ind til en scanning med det samme...

Anmeld

17. maj 2010

Kløver

Blyb skriver:

Hej!

Er i dag 5+6 og havde i morges en smule blod på papiret. Friskt, men meget gennemsigtigt..

Min første tanke var..at det heldigvis ikke var ret meget. Men som minutterne skred frem blev jeg mere og mere nervøs.

Det skal lige siges jeg havde en MA i december og havde et meget langt forløb efterfølgende med mange blodpprøver.

Kørte på job og ringede til lægen imens. Jeg ved godt de ikke kan stille en disse op, hvis kroppen først har tænkt sig at abortere. Men jeg havde nok håbet på de ville scanne mig. Hvis jeg er heldig vil man kunne se hjerteblink i denne uge.

Men han synes jeg skulle tage hjem og slappe lidt af og prøve at fokusere på noget andet. (nemt nok!!) Men han ville dog ringe til mig senere på dagen, for at høre hvordan det gik. Hvis blødningen fortsætter med kun at være en smule, ville han nok få mig scannet, for at tjekke alt er OK. Hvis jeg begyndte at bløde meget, mere end mens, skulle jeg ringe igen.

Åhh..fuck det er hårdt! Prøver virkelig at slappe af og tænke..der er masser af gravide der bløder en smule i starten eller enddog hele deres graviditet.

håber og tror alt er ok, når det er så lidt som du beskriver, tænker jeg lidt det måske kan være du har en lille rift eller lignende, og det er derfra det kommer

jeg er sikker på alt er i skønneste orden

Anmeld

17. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Blyb skriver:

Hej!

alt er okay! jeg blødte præcis sådan de tre første måneder af min graviditet!

hjem og hyg dig! (selvom det er nær ved umuligt) er der ikke nogle serier du følger med i, eller en film du gerne vil se? det skal være noget som fanger dig...

Anmeld

17. maj 2010

Blyb

MoarJ skriver:

Alligevel undre det mig at du ikke er kommet ind til en scanning med det samme...

Ja også lidt jeg.. Men min fornuft siger mig jo også at naturen går sin egen gang.

Men for fanden, hvis man bare kunne få ro i sindet...

Anmeld

17. maj 2010

Blyb

Maja84 skriver:

håber og tror alt er ok, når det er så lidt som du beskriver, tænker jeg lidt det måske kan være du har en lille rift eller lignende, og det er derfra det kommer

jeg er sikker på alt er i skønneste orden

Ja måske ja. Jeg håber det..

Men ved min sidste MA, begyndte jeg at bløde på samme måde.

Tak for de beroligende ord, jeg forsøger at tænke positivt..

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Blyb skriver:

Ja også lidt jeg.. Men min fornuft siger mig jo også at naturen går sin egen gang.

Men for fanden, hvis man bare kunne få ro i sindet...

Jeg ved hvordan du har det... Prøvede det selv, da jeg ventede min datter.. Mit var som en mens.. Fløj også afsted til læge med det samme...

Ja det undre mig dog at lægen ikke har sendt dig afsted..

Knus...

Anmeld

17. maj 2010

Blyb

ka-ri-na skriver:

alt er okay! jeg blødte præcis sådan de tre første måneder af min graviditet!

hjem og hyg dig! (selvom det er nær ved umuligt) er der ikke nogle serier du følger med i, eller en film du gerne vil se? det skal være noget som fanger dig...

Jeg håber, jeg håber alt er i den skønneste orden..

Jo, jeg tror jeg vil tænde lidt for fjerneren om lidt og se om der ikke er et eller andet..

-og Tak!

Anmeld

17. maj 2010

Blyb

MoarJ skriver:

Jeg ved hvordan du har det... Prøvede det selv, da jeg ventede min datter.. Mit var som en mens.. Fløj også afsted til læge med det samme...

Ja det undre mig dog at lægen ikke har sendt dig afsted..

Knus...

Ja lægerne er bare så forskellige i deres vurdering. Men måske ville han ikke, fordi jeg ikke blødte mere.

Jeg ville ikke overdrive. Det har jeg det ikke godt med, selvom jeg måske der ville kunne overtale ham til en scanning.

Anmeld

17. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Blyb skriver:

Jeg håber, jeg håber alt er i den skønneste orden..

Jo, jeg tror jeg vil tænde lidt for fjerneren om lidt og se om der ikke er et eller andet..

-og Tak!

ja, det var da SÅ lidt!!!  jeg husker tydeligt de tanker man får, hvor deprimeret man bliver, og angst....

du må endelig skrive hvis de tanker melder sig.... du har brug for at slappe af...

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.