Sesse89 skriver:
Jeg undskylder på forvejen hvis det bliver langt, vrøvlet og evt, forvirrende.
Men jeg er begynd at nå min grænse for hvad jeg kan holde til og have det godt med.
En ting er at folk ikk kan lide mig men li frem at hade mig uden grund er slemt.
Det er li præcis hvad min svigermor og kærestens eks ven gør.
Min svigermor har ikk styr på en sk*d li nu og laver godt og grundig rod i alting også i hendes eget liv men det går også udover alle andre. Hendes egne forældre vil ikk have noget med hende at gøre hvis det ikk var pga kærestens lillesøster.
Det er 4 gang hun går fra en mand eller rent ud sagt bare skrider li pludselig, stjæler og truer. Men nu har jeg så også li fået at vide at hun har HADET mig fra dag 1 af! Hvorfor?!?!
Jeg har altid været flink og venlig. Hun har også sagt at jeg vil skride fra kæresten siden start men nu har vi efterhånden været en del igennem sammen og vi er stadig sammen. Hun har også sagt at hun ikk kommer med til vores barnedåbe (det er hendes første barnbarn) og jeg kan ikk se hvorfor? Hvad har hendes barnebarn gjort hende?
Også valgte hun at give os en combi vogn som blev brugt for 3-4 år ca til kærestens lillebror men da vi så får den viser det siger at der er mug flere steder og nu har vi også li fået at vide at der er flere unger der har leget med den og den har stået uden for op til flere gange i regnvejr. Stellet er skævt!
Kæresten gik med til at den ikke skulle bruges til vores barn!
Men svigermor har så bag ryggen på os hidset sig op over at mine forældre vælger at give os en helt ny vogn.
Jamen altså det er sku bedre ind at jeg skal bruge noget der ikk funger eller skader vores barn.
Men hun hader mig jo.
Og derfor blev valget at hun ikk bliver inviteret til barndåben, hun får ikk at vide når jeg har født og hun kommer ikk til at se vores barn.
Det næste er at kæresten eks bedste ven li pludselig også hader mig unden jeg i starten vidst hvorfor men efterfølgende har fået at vide at det er fordi han er misundelig over at min kæreste endelig er falden til ro i livet og ikk lever på druk, fest og farver.
Men hanmener også at jeg hjerne vasker kæresten og det kan jeg ikk se at jeg gør på nogle måder da jeg tit har spurgt efter om han har snallet med han ven. Men hans ven har så for nogle dage siden truet med at sende 3 piger herhjem for at tæske mig
Men jeg sku så eftersigene ikk have noget at være bange for da de er under 18år skal spørge deres forældre om lov til alting og de kender kæresten og ved at det ikk godt.
Men utryg er jeg alligevel!
Jeg ved ikk hvor jeg vil hen med det hele men jeg tuder jeg kan ikk mere vores datter kommer om 3 uger og nogle dage og jeg føler ingen vil mig eller kan lide mig. Jeg føler mig ekstrem alene.
Jeg kan se at flere og flere sletter mig fra fb f.eks eller jeg aldrig hører fra dem. Jeg bor 180km fra mine forældre og har kun kæresten og hans bedste forældre på begge sider her. Jeg har aldrig lange hygge samtaler over msn med nogle veninder eller noget. Jeg er bare mig alene
Undskyld piger men jeg er så ked! Jeg forlanger ikk at i SKAL forstå mig eller have ondt af mig. Jeg prøver bare at ku komme til og forstå det hele og måske se at det ikk kun er mig der syns at det folk har gang i er hul i hovedet?!?!
du trænger vidst til et kæmpe 
Det lyder godt nok ikke som noget der er behageligt på nogen måde. Det er aldrig rart at føle sig hadet eller føler man er sat uden for.
kender følelsen men kun hvad det angår med venner og sådan, da jeg var mindre havde jeg ingen venner sådan rigtig og følte mig altid uden for og hadet så kender følelsen lidt.
det er da heller ikke rart at ha fået afvide at ham der eksvennen har truet med at sende nogen ud for at tæske dig også selvom de ikke er ældre jo.
men din kæreste støtter dig da, og så må i jo bare igonrere alle andre og fokusere på det positive og jeres barn når det er kommet til verden.
håber virkelig det hele nok skal gå jer godt og der ikke sker jer noget som helst.
kæmpe knus her fra.