Ved ikk ind eller ud og føler mig hadet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Sesse89

Jeg undskylder på forvejen hvis det bliver langt, vrøvlet og evt, forvirrende.

Men jeg er begynd at nå min grænse for hvad jeg kan holde til og have det godt med.
En ting er at folk ikk kan lide mig men li frem at hade mig uden grund er slemt.

Det er li præcis hvad min svigermor og kærestens eks ven gør.

Min svigermor har ikk styr på en sk*d li nu og laver godt og grundig rod i alting også i hendes eget liv men det går også udover alle andre. Hendes egne forældre vil ikk have noget med hende at gøre hvis det ikk var pga kærestens lillesøster.
Det er 4 gang hun går fra en mand eller rent ud sagt bare skrider li pludselig, stjæler og truer. Men nu har jeg så også li fået at vide at hun har HADET mig fra dag 1 af! Hvorfor?!?!
Jeg har altid været flink og venlig. Hun har også sagt at jeg vil skride fra kæresten siden start men nu har vi efterhånden været en del igennem sammen og vi er stadig sammen. Hun har også sagt at hun ikk kommer med til vores barnedåbe (det er hendes første barnbarn) og jeg kan ikk se hvorfor? Hvad har hendes barnebarn gjort hende?
Også valgte hun at give os en combi vogn som blev brugt for 3-4 år ca til kærestens lillebror men da vi så får den viser det siger at der er mug flere steder og nu har vi også li fået at vide at der er flere unger der har leget med den og den har stået uden for op til flere gange i regnvejr. Stellet er skævt!
Kæresten gik med til at den ikke skulle bruges til vores barn!
Men svigermor har så bag ryggen på os hidset sig op over at mine forældre vælger at give os en helt ny vogn.
Jamen altså det er sku bedre ind at jeg skal bruge noget der ikk funger eller skader vores barn.
Men hun hader mig jo.

Og derfor blev valget at hun ikk bliver inviteret til barndåben, hun får ikk at vide når jeg har født og hun kommer ikk til at se vores barn.

Det næste er at kæresten eks bedste ven li pludselig også hader mig unden jeg i starten vidst hvorfor men efterfølgende har fået at vide at det er fordi han er misundelig over at min kæreste endelig er falden til ro i livet og ikk lever på druk, fest og farver.
Men hanmener også at jeg hjerne vasker kæresten og det kan jeg ikk se at jeg gør på nogle måder da jeg tit har spurgt efter om han har snallet med han ven. Men hans ven har så for nogle dage siden truet med at sende 3 piger herhjem for at tæske mig
Men jeg sku så eftersigene ikk have noget at være bange for da de er under 18år skal spørge deres forældre om lov til alting og de kender kæresten og ved at det ikk godt.
Men utryg er jeg alligevel!

Jeg ved ikk hvor jeg vil hen med det hele men jeg tuder jeg kan ikk mere vores datter kommer om 3 uger og nogle dage og jeg føler ingen vil mig eller kan lide mig. Jeg føler mig ekstrem alene.
Jeg kan se at flere og flere sletter mig fra fb f.eks eller jeg aldrig hører fra dem. Jeg bor 180km fra mine forældre og har kun kæresten og hans bedste forældre på begge sider her. Jeg har aldrig lange hygge samtaler over msn med nogle veninder eller noget. Jeg er bare mig alene

Undskyld piger men jeg er så ked! Jeg forlanger ikk at i SKAL forstå mig eller have ondt af mig. Jeg prøver bare at ku komme til og forstå det hele og måske se at det ikk kun er mig der syns at det folk har gang i er hul i hovedet?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Patrick07

Uhh ved slet ikke hvad jeg skal sige, har det nogen gange lidt på sammen måde.. men det nok mere at alting vender sig imod en...

Har ikke engang nogle trøstende ord men vil give dig et  på med vejen også håber du snart får det beder.

Anmeld

17. maj 2010

Moar'en

Sender dig lige et stort knus.

Jeg ved slet ikke lige havd jeg skal skrive, men jeg håber da at kæresten i det mindst er på din side. Har du snakket med ham om alt det her? For man må ikke forvente at ens bedre halvdel opdager hvordan man har det hvis man ikke siger noget.

Anmeld

17. maj 2010

Sesse89

Moar'en skriver:

Sender dig lige et stort knus.

Jeg ved slet ikke lige havd jeg skal skrive, men jeg håber da at kæresten i det mindst er på din side. Har du snakket med ham om alt det her? For man må ikke forvente at ens bedre halvdel opdager hvordan man har det hvis man ikke siger noget.

Ja han har selv skrottet vennen.
Og hans mor har så valgt os begge fra da hun ikk vil snak med ham eller høre tale om ham hjemme ved dem.
Men heldigvis har han stadig sin far som dog bor i Sverige med sin kone og børn.
Men alligevel gør det frygtlig ondt selvom det er nemmer sådan her.

Anmeld

17. maj 2010

Svane83

Du får lige et kram herfra det er absolut ikke nemt at føle sig palle alene i verden. Slet ikke når man er langt fra sin familie.

Din svigermor lyder da til ikke at være helt normal, så husk på at det ikke er dig som person hun hader, men at hun nok også ville hade enhver anden din kæreste er sammen med.

Hvad siger din kæreste til alt det had du føler dig udsat for?

Har selv boet langt fra min familie og venner i 2 år og hvade det svært med at det, nu bor vi tæt på min familie hvilket giver en ro i hverdagen. Det er nu rart at kunne tage en kop te med sin mor på en dårlig dag " ingen bekymring er så stor at den ikke kan druknes i en kop te"

Der er desværre nok ikke lige en løsning, andet end at du må bruge din kæreste og forklare ham at det er vigtigt at han støtter dig og måske giver dig lidt ekstra omsorg imens du har det sådan.

Du er velkommen til at skrive en PB til mig, jeg lytter gerne.

Carina - som også har en dum mandag.

Anmeld

17. maj 2010

Moar'en

Sesse89 skriver:

Ja han har selv skrottet vennen.
Og hans mor har så valgt os begge fra da hun ikk vil snak med ham eller høre tale om ham hjemme ved dem.
Men heldigvis har han stadig sin far som dog bor i Sverige med sin kone og børn.
Men alligevel gør det frygtlig ondt selvom det er nemmer sådan her.

Det kan jeg godt forstå. Er der nogen bestemt grund til i bor hvor i bor, jeg tænker ville det ikke være bedre for dig hvis i boede tættere på din familie? Vi kvinder har jo et helt andet forhold til vores mor end mændene har.

Anmeld

17. maj 2010

wamse

Du får en stor krammer af mig

Hans mor lyder da til at være ret ustabil, så hendes meninger om dig, siger jo bare meget mere om hende og intet om dig. Hun har gjort dig en stor tjeneste ved at cutte forbindelsen til jer, for så behøver i ikke at være en del af det drama omkring hende

Sikke da en eks-ven din kæreste har Hvorfor pokker vil man sende nogle tøser hen for at tæske dig, så er man da pænt forskruet i hvordan man opfører sig i et almindeligt samfund. Lyder til at det er et lidt hårdt miljø omkring jer

Kan godt forstå du ikke synes det er sjovt, men det er dem der i de tilfælde du har beskrevet, er forkert på den.

Anmeld

17. maj 2010

Sesse89

Moar'en skriver:

Det kan jeg godt forstå. Er der nogen bestemt grund til i bor hvor i bor, jeg tænker ville det ikke være bedre for dig hvis i boede tættere på din familie? Vi kvinder har jo et helt andet forhold til vores mor end mændene har.

Ja jeg valgte at flytte herover da kæresten har sin uddannelse her over men vi sku gerne flytte tilbage til det vante omkrin 1-1½.
Og så flytter vi et sted hen som ligger ca 30 min i bil fra mine forældre.

Jeg kan så trøste mig med at jeg tager på weekend dernede sidst i den her månede så jeg endelig kan få helt luft og ikk kun over mobilen

Anmeld

17. maj 2010

Sesse89

svane83 skriver:

Du får lige et kram herfra det er absolut ikke nemt at føle sig palle alene i verden. Slet ikke når man er langt fra sin familie.

Din svigermor lyder da til ikke at være helt normal, så husk på at det ikke er dig som person hun hader, men at hun nok også ville hade enhver anden din kæreste er sammen med.

Hvad siger din kæreste til alt det had du føler dig udsat for?

Har selv boet langt fra min familie og venner i 2 år og hvade det svært med at det, nu bor vi tæt på min familie hvilket giver en ro i hverdagen. Det er nu rart at kunne tage en kop te med sin mor på en dårlig dag " ingen bekymring er så stor at den ikke kan druknes i en kop te"

Der er desværre nok ikke lige en løsning, andet end at du må bruge din kæreste og forklare ham at det er vigtigt at han støtter dig og måske giver dig lidt ekstra omsorg imens du har det sådan.

Du er velkommen til at skrive en PB til mig, jeg lytter gerne.

Carina - som også har en dum mandag.

Han kan godt forstå mig men han forstår ikk de to mennesker.
Det er også derfor at kontakten med dem er droppet.
Jeg kan bare ikk forstå at alt det dukker op li op til jeg skal føde.

Det får mig ikk li frem til at have det bedre og slappe mere af.

Men jeg trøster mig med at de er skrottet ud af vores liv og min datter slipper for at sku have noget med dem at gøre.

Anmeld

17. maj 2010

Moar'en

Sesse89 skriver:

Ja jeg valgte at flytte herover da kæresten har sin uddannelse her over men vi sku gerne flytte tilbage til det vante omkrin 1-1½.
Og så flytter vi et sted hen som ligger ca 30 min i bil fra mine forældre.

Jeg kan så trøste mig med at jeg tager på weekend dernede sidst i den her månede så jeg endelig kan få helt luft og ikk kun over mobilen

Det lyder da rigtig godt. Men 1-1½ år er længe kan jeg godt se. Jeg håber du får lidt luft når du tager ned og besøger din familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.