Kort natdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Dictes mor

Nu er Dicte jo skudt i vejret, så hun skal bruge str. 62, og jeg har næsten kun korte natdragter til hende, altså med korte ærmer og korte ben. Hvornår begynder jeres små at sove med dem. Jeg overvejer det lidt, så Dicte sveder og koger i de lange om natten. Men jeg er jo også bare bange for at hun skal komme til at fryse.

Jeg synes, det er så svært at finde den rigtige påklædning til hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

anna-jonas

Hej Camilla!

Jeg synes måske det stadig er for koldt til de kortærmede dragter. Kan huske at jeg først brugte dem til Ida, da det var høj sommer sidste år ( der var vi jo desværre indlagt, i al den tid det var super vejr). Prøv at kaste et blik på trendsales........................der kan der fåes tynde bomuldsdragter til en slik.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=sort_gallery&status=&ID=0&forum=0&road=&sort=&search=;i=1;f=364%29;s=62;t=$heldragt$;&total=537&bi=

Anmeld

17. maj 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Hej Camilla!

Jeg synes måske det stadig er for koldt til de kortærmede dragter. Kan huske at jeg først brugte dem til Ida, da det var høj sommer sidste år ( der var vi jo desværre indlagt, i al den tid det var super vejr). Prøv at kaste et blik på trendsales........................der kan der fåes tynde bomuldsdragter til en slik.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=sort_gallery&status=&ID=0&forum=0&road=&sort=&search=;i=1;f=364%29;s=62;t=$heldragt$;&total=537&bi=

Det tjekker jeg med det samme

Anmeld

17. maj 2010

lion

Jeg ved ikk om en kort natdragt er godt lige nu vejrmæssigt og ellers ved jeg ikk helt om jeg kan give dig et godt råd. Jeg har nemlig en pige der SKAL være dækket fra hals til tæer, lang bluse og strømpebukser for ellers klø hun sig selv til blods om natten på grund af hendes eksem.

Jeg ved bare ikk hvad jeg gør til sommer for Cassandra sveder rigtig meget om natten

Anmeld

17. maj 2010

Skouboe

Majastina skriver:

Nu er Dicte jo skudt i vejret, så hun skal bruge str. 62, og jeg har næsten kun korte natdragter til hende, altså med korte ærmer og korte ben. Hvornår begynder jeres små at sove med dem. Jeg overvejer det lidt, så Dicte sveder og koger i de lange om natten. Men jeg er jo også bare bange for at hun skal komme til at fryse.

Jeg synes, det er så svært at finde den rigtige påklædning til hende.

Giv hende en body under, så kan du sagtens bruge de korte - det gør ikke noget at hun har lidt kolde arme og ben, hvis hun sparker dynen af, så længe kroppen er dejlig varm. Mærk temperaturen i nakken på hende og hvis hun er dejlig lun der, så har hun det dejligt... 

Anmeld

17. maj 2010

Skouboe

lion skriver:

Jeg ved ikk om en kort natdragt er godt lige nu vejrmæssigt og ellers ved jeg ikk helt om jeg kan give dig et godt råd. Jeg har nemlig en pige der SKAL være dækket fra hals til tæer, lang bluse og strømpebukser for ellers klø hun sig selv til blods om natten på grund af hendes eksem.

Jeg ved bare ikk hvad jeg gør til sommer for Cassandra sveder rigtig meget om natten

Jeg tænker på en heldragt i sådan noget hul stof man ofte bruger som foer i sportsdragter.. ved du hvad jeg tænker på?

Anmeld

17. maj 2010

Dictes mor

Jeg har været i H&M i dag og købe en natdragt i helt tyndt bomuld, og så vil jeg kigge på trendssales og se, om jeg kan finde noget der også, ellers bliver det kort med body på inden under. Det ser jo ud til at blive rigtig godt vejr sidst på ugen, så der kan det være de korte kommer frem.

Anmeld

17. maj 2010

lion

Skouboe skriver:

Jeg tænker på en heldragt i sådan noget hul stof man ofte bruger som foer i sportsdragter.. ved du hvad jeg tænker på?

Jeg ved godt hvad du mener. Sådan en må jeg finde.

Anmeld

17. maj 2010

Skouboe

lion skriver:

Jeg ved godt hvad du mener. Sådan en må jeg finde.

Sig til hvis du finder dem.. ellers så jeg at Stof og Stil i Roskilde havde stykker på 1½ meter til 29 kr i sidste uge. Der var noget med at du var god til at sy ikke?

Anmeld

18. maj 2010

lion

Skouboe skriver:

Sig til hvis du finder dem.. ellers så jeg at Stof og Stil i Roskilde havde stykker på 1½ meter til 29 kr i sidste uge. Der var noget med at du var god til at sy ikke?

Jo jeg kan sy, men jeg (lidt pinligt) har ikk nogen overlocker endnu. Men manden har sagt ok til en når børnepengene i Juli kommer. Så har jeg heller ikk ønsket mig en siden jeg var 18, det er så 10 år siden til aug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.