M&M´s automat til min søn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Anasmor

De gik helt bananas ... super fed reaktion fra dem alle, der SLET ikke syntes at det skulle være den eneste gang jeg kom med kage .... Har jo en masse ideer der gerne skal prøves af, så nu er det bare lækre opskrifter uden fyld jeg mangler... ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

3rollinger

Hold da op. Ja, jeg maatte da laengere ned i indlaegget for at sikre mig at den var lavet af kage. Fantastaik det kan lade sig goere.

Og hvor skoent at boernene blev aellevilde af glaede.

Anmeld

18. maj 2010

Nova's mor

Anasmor skriver:

Min søn er bare den sødeste i verden, og har den sødeste forståelse for når mor ikke reagerer på, at han lige fortæller hvilken bane han er kommet igennem på Wii´en, så denne gang skal han forkæles..

Han er denne weekend ved sin far, og ved intet om overraskelsen, så  jeg har taget fri kl 11 i morgen, og så er det hjem og hente kage, og så afsted til skolen og overraske i spisefrikvarteret...

GLÆDER mig bare SÅ meget til at sige tak for forståelsen for mors kagebageri ... (selvom jeg dog oftest står med kagerne om aftenen når han er puttet )

Elsker ham bare så højt, og har savnet ham hele weekenden

Du burde leve af det der, fuck du er dygtig....Hvordan var det, leverede du ti sjælland?

Anmeld

18. maj 2010

Anasmor

with.love skriver:

Du burde leve af det der, fuck du er dygtig....Hvordan var det, leverede du ti sjælland?

Griner... nej slet ikke...dette er kun en hobby, og gør ingenting i levering af kager

Men mon ikke der er en sød kagepige derovre også ?

Anmeld

18. maj 2010

Nova's mor

Anasmor skriver:

Griner... nej slet ikke...dette er kun en hobby, og gør ingenting i levering af kager

Men mon ikke der er en sød kagepige derovre også ?

Tror ikke på jeg finder en der kan måles med dit talent. Kender du en da?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.