M&M´s automat til min søn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.802 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Anasmor

Min søn er bare den sødeste i verden, og har den sødeste forståelse for når mor ikke reagerer på, at han lige fortæller hvilken bane han er kommet igennem på Wii´en, så denne gang skal han forkæles..

Han er denne weekend ved sin far, og ved intet om overraskelsen, så  jeg har taget fri kl 11 i morgen, og så er det hjem og hente kage, og så afsted til skolen og overraske i spisefrikvarteret...

GLÆDER mig bare SÅ meget til at sige tak for forståelsen for mors kagebageri ... (selvom jeg dog oftest står med kagerne om aftenen når han er puttet )

Elsker ham bare så højt, og har savnet ham hele weekenden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

mariamiss6

Du er jo for vild!!!!

Hvordan havde du lige tænkt dig den skulle kunne spises?

Er boksen flere kager, med "plade"-bunde imellem, eller er det 1 kage, som man så skal skære fra top til bund på?

Anmeld

17. maj 2010

Anasmor

jamen det lader jeg da bare ungerne om... ..

Det er en hel kage fra top til bund, (flere kager stakket) ingen kageplade, dog støttet med et par grillpinde hele vejen igennem...

Anmeld

17. maj 2010

mariamiss6

Anasmor skriver:

jamen det lader jeg da bare ungerne om... ..

Det er en hel kage fra top til bund, (flere kager stakket) ingen kageplade, dog støttet med et par grillpinde hele vejen igennem...

Arj det er da nogle fantastisk høje stykker kage så.....

Jeg synes den er FED men jeg belymrer mig meget om hvordan det skal gå med at få den skåret uden det går helt i smadder

Hvis det var mig (hvilket aldrig ville kunne lade sig gøre) så havde jeg nok brugt løsningen med 3-lagskager gange X med plader imellem (måske bare et til-klippet blødt skærebræt) sådan at når man fik et stykke kage, var det af almindelig størrelse, og ikke så højt igen

Men flot det er den fandmer.....

Anmeld

17. maj 2010

Dot D

He he, hvor er den da sjov, gad godt være der, når han får den, for at se hans reaktion Du er altså bare for sej

Anmeld

17. maj 2010

Anasmor

Dot D skriver:

He he, hvor er den da sjov, gad godt være der, når han får den, for at se hans reaktion Du er altså bare for sej

Glæder mig også bare rigtigt meget... ved han bliver glad.. han er ret stolt af at hans mor kan pynte kager, men stiller mig dog nogle gange nogle vilde udfordinger som han gerne vil have serveret på hans fødselsdag til november ... griner...

Anmeld

17. maj 2010

mariamiss6

Anasmor skriver:

Glæder mig også bare rigtigt meget... ved han bliver glad.. han er ret stolt af at hans mor kan pynte kager, men stiller mig dog nogle gange nogle vilde udfordinger som han gerne vil have serveret på hans fødselsdag til november ... griner...

Øjs hvad bliver det så? en transformer lastbil der KAN transforme, KUN i kage

Anmeld

17. maj 2010

propogberta

Hvor er den bare super flot lavet og virklig godt fundet på ! Han bliver da super glad og overrasket

Anmeld

17. maj 2010

Diana...

Ha ha den er altså bare mega fed 

Anmeld

17. maj 2010

Nemesis

Sådan en mor vil jeg osse ha!!!!

For h...ede du er sku da pissesej!

Hamrende flot kage!!

:-) Sisse som gerne vil være din datter og få DINE kager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.