Se :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

lyder som en pænt irriterende kat

Og selvfølgelig kan du bevare roen.. Du skal bare gøre ligesom mig - tænk på at det ikke er for at irritere dig han skriger, men fordi der er noget der irriterer! Og det eneste de har brug for er deres faste holdepunkt - MOR

Andet har jo heller aldrig kunne hidse mig op, og tror mere jeg bliver ulykkelig på hans vegne, når han er ulykkelig og græder. "Nu kommer mor lille skat, kom så kan du blive vugges lidt i mors arme, hov skal vi se lidt på den her?... " Hehe..

Så længe den kat er ovenpå på "sit værelse" eller ude i gangen, bliver der nok ingen problemer hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Andet har jo heller aldrig kunne hidse mig op, og tror mere jeg bliver ulykkelig på hans vegne, når han er ulykkelig og græder. "Nu kommer mor lille skat, kom så kan du blive vugges lidt i mors arme, hov skal vi se lidt på den her?... " Hehe..

Så længe den kat er ovenpå på "sit værelse" eller ude i gangen, bliver der nok ingen problemer hehe...

hæhæhæ...

Åh, det er skønt når man kan trøste de små hovedet med lidt spændende legetøj, eller kys og kram

Glææææd dig!!! (det ved jeg godt at du gør)

Anmeld

18. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

hæhæhæ...

Åh, det er skønt når man kan trøste de små hovedet med lidt spændende legetøj, eller kys og kram

Glææææd dig!!! (det ved jeg godt at du gør)

Ja, må det virkelig være En hel vidunderlig følelse når den lille putter trygt ind til en... kan bare slet ikke vente, og samtidig nyder jeg han ligger og sparker inde i maven lige nu Bliver sadig hel høj af det hehe

Og ja, har du ret i - det gør jeg virkelig...

Anmeld

18. maj 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

tak sveske!

Hvordan har hendes kærester det?

hehe... de har det super  Har endelig nogenlunde fundet ud af det der med at dobbeltamme, og er igang med at finde min egen rytme i tingene (manden smutter jo snart tilbage på arbejde... aarrgghhh)!!!

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Malene84 skriver:

hehe... de har det super  Har endelig nogenlunde fundet ud af det der med at dobbeltamme, og er igang med at finde min egen rytme i tingene (manden smutter jo snart tilbage på arbejde... aarrgghhh)!!!

puha, dobbeltamme det er sgu sejt, søde

Kommer der snart nye billeder?

Anmeld

18. maj 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

puha, dobbeltamme det er sgu sejt, søde

Kommer der snart nye billeder?

hahaha... hvor er du sød!!! Kan ikke lade være med af grine, for jeg vil vildt gerne lægge billeder ind - men uden at lyde som den ondeste mor i hele verden, så ligner de noget der er løgn på billeder. ha ha ha. De når altid lige at fyre en grimasse af, eller vende sig osv. - skal nok prøve at fange dem i et godt øjeblik

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Malene84 skriver:

hahaha... hvor er du sød!!! Kan ikke lade være med af grine, for jeg vil vildt gerne lægge billeder ind - men uden at lyde som den ondeste mor i hele verden, så ligner de noget der er løgn på billeder. ha ha ha. De når altid lige at fyre en grimasse af, eller vende sig osv. - skal nok prøve at fange dem i et godt øjeblik

AJ, søde... det er de bedste billeder

Anmeld

18. maj 2010

Brams

Hvor er hun bare super dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.